Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " مکانیسم های فیزیکی درگیر در فرایند انتشار شعله از طریق ابرهای هوا – گرد آلومینیوم: یک مقاله مروری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مکانیسم های فیزیکی درگیر در فرایند انتشار شعله از طریق ابرهای هوا – گرد آلومینیوم: یک مقاله مروری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Loss Prevention in the Process Industries
سال انتشار
2017
کد محصول
1012160
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
72
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
12 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در این مقاله، مکانیسم ­های احتراق ذرات آلومینیوم معلق در هوا، مکانیسم ­های انتشار شعله غبار و هوا در مخلوط­ های هوا – غبار به ویژه مخلوط هوا – غبار آلومینیوم بازبینی می­ شود. داده­ های تجربی درباره احتراق ذرات آلومینیوم مجزا جمع ­آوری شده و به تفصیل شرح داده شده­ اند. در مطالعات پیشین نشان داده شده است که بر خلاف درک خوب از فرایند احتراق ذرات به صورت مجزا، اشتعال و برهم­ کنش بین ذرات باید بیشتر بررسی شود زیرا دیده شده است که اختلافات بالقوه بین رژیم­های احتراقی ذرات جداگانه و گروه ذرات وجود دارد. رژیم احتراق ممکن است بر دمای اشتعال تاثیرگذار باشد که منجر به اختلاف در سرعت سوختن می­ شود. داده ­های تجربی اضافی و مطالعات نظری/عددی نیز مورد نیاز هستند. نشان داده می ­شود که در این سطوح دمایی، سهم تابش گرمایی می­ تواند قابل­ توجه باشد. بنابراین، خصوصیات اپتیکی ذرات آلومینیوم و ذرات آلومینای در حال سوختن بر اساس جواب­ های پراکندگی مای تعیین می­ شوند که بیانگر این مطلب هستند که آلومینیوم و آلومینا تابش­گرهای ضعیفی هستند اما پراکننده­ های عالی هستند. بنابراین، مدل­ های انتشار شعله که تبادل تابش گرمایی را نیز لحاظ کرده باشند، در اینجا مرور می ­شوند. مرور مدل­ های موجود آشکار می­ سازد که دانش ما درباره ماهیت تبادلات تابشی ناکامل است و اساس این تبادلات باید یافته شود تا بتوانیم مسیرهای مدل سازی را آزمایش کنیم و آزمایش­ های تجربی را طراحی کنیم. برهم­کنش مدهای تبادل گرمایی مختلف و رژیم ­های احتراق مختلف با فرایند انتشار شعله نیز باید با کمترین فرض­های ساده­ سازی بررسی شود و ماهیت و مشخصات تبادلات تابش گرمایی نیز باید به عنوان پارامترهای کلیدی در نظر گرفته شوند.

1-مقدمه

گرد انفجارها دهه­ هاست که به عنوان یک خطر شناسایی شده است. تجربه نشان داده است که اشتعال و انفجار زمانی رخ می­دهند که گردوغبار قابل احتراق انباشته یا دستکاری شود. بر خلاف پیشرفت­ های ایجاد شده در دانش مربوط به گردانفجارها و تکنیک­ های خفیف­ سازی مربوطه، حوادث شدید همچنان رخ می­ دهند. مشخص شده است که پیشرفت­ های بیشتری برای کنترل و کمینه­ سازی این تهدیدها موردنیاز است ...
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Aluminum particles combustion
Dust-air flame propagation models
Thermal radiation exchanges

ثبت سفارش جدید