Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " اثر پرکننده های مختلف بر خواص مکانیکی کامپوزیت های پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای: مقاله مروری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر پرکننده های مختلف بر خواص مکانیکی کامپوزیت های پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای: مقاله مروری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Emerging Trends in Science and Technology
سال انتشار
2016
کد محصول
1012161
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
441 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

مواد پرکننده، مواد بی ­اثری هستند که در کامپوزیت­ های پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه­ ای (GFRP) برای اصلاح خصوصیات شیمیایی و فیزیکی پلیمرهای ماتریسی مورد استفاده قرار می­ گیرند تا هزینه مواد را کاهش دهند، قابلیت پردازش را بهبود دهند، عملکرد محصول را بهبود دهند یا به عنوان توسعه دهنده یا رقیق­ کننده ماتریس عمل کنند. برخی از پرکننده­ های پرکاربرد عبارتند از: کربن سیاه، کلسیم کربنات، رس، آلومینای سه­ آبه، منیزیم هیدروکسید، پودر استخوان، پودر نارگیل، پودر هماتیت، TiO2، SiO2، ZnS، گرافیت و غیره.

اثر این پرکننده­ ها بر خواص مکانیکی مانند مقاومت کششی، مقاومت خمشی ، مقاومت برشی خطی داخلی (ILSS)، مدول کششی، مقاومت ضربه ­ای، سختی به صورت تجربی و به روش ­های مختلف آزمایش شد. برخی از نویسندگان، اثر اندازه پرکننده را بر خصوصیات مکانیکی بالا مورد بحث و بررسی قرار دادند.

-1مقدمه

اگر دو یا چند ماده با خصوصیات مادی مختلف با همدیگر ترکیب شوند، یک ماده کامپوزیتی را تولید می ­کند. زمانی که فیبر در یک ماتریس ضعیف­ تر تعبیه می­ شود، ظرفیت حمل بار بالایی ایجاد می­ کند. فیبر درون ماده پلیمری، خصوصیات مکانیکی مانند مقاومت کششی، مقاومت خمشی، مقاومت ضربه ­ای، سفتی را بهبود می­ دهد و این ماتریس، تنش ­ها را بین فیبرهای تقویت­ کننده انتقال می­ دهد… 
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fillers
glass fiber reinforced polymer composites (GFRP)
Mechanical properties

ثبت سفارش جدید