Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نوآوری تقاضا: مورد آن-استار GM (جنرال موتورز) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نوآوری تقاضا: مورد آن-استار GM (جنرال موتورز)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Strategy & leadership
سال انتشار
2003
کد محصول
1012174
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
266 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ایجاد رشد پایدار تحت بهترین شرایط مشکل است. از 1990 تا 2000، فقط 7 درصد از شرکتهای سهامی عام در ایالات متحده از هشت یا بیشتر سال رشد دو رقمی در درآمد سود عملیاتی داشته اند. با بدتر شدن بحران رشد در دهه پیش رو، می توان انتظار داشت که این درصد بطور چشمگیری کاهش یابد، مگر اینکه شرکت ها درباره رویکرد خود به رشد، بازنگری کنند.

1-مقدمه

اخبار خوب این است که ما اخیرا شروع به مشاهده شکل جدیدی از نوآوری طرح کسب وکار را بعنوان پاسخی جدید به چالش رشد آغاز کردیم که پیشروی آن، تعداد انگشت شماری از شرکت آینده نگر بوده اند. این شرکت ها متمرکز بر ایجاد رشد جدید و ارزش جدید از طریق پرداختن به موانع و مسائل پیرامون محصول هستند و نه بهبود خود محصول. آنها رویکرد خود را از نوآوری محصول به نوآوری تقاضا تغییر داده اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Innovation
Growth
Motor industry
Business development

ثبت سفارش جدید