Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدارهای سه گانه چند-Vt توسط تکنولوژی ترانزیستور اثر میدان نانولوله کربنی برای کاربردهای کم ولتاژ و توان پایین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدارهای سه گانه چند-Vt توسط تکنولوژی ترانزیستور اثر میدان نانولوله کربنی برای کاربردهای کم ولتاژ و توان پایین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Computational and Theoretical Nanoscience
سال انتشار
2014
کد محصول
1012183
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

منطق چند ارزشی در کاهش اتصالات روی تراشه سودمند است، که یک چالش جدی در الکترونیک مقیاس نانومتری می­باشد. بلوک­ های سه تایی جدید با هدف رسیدن به راندمان بالا و کاهش تعداد ترانزیستورها، در این مقاله ارائه شده است. ویژگی­ های منحصر به فرد ترانزیستورهای اثر میدانی نانولوله کربنی، مدار چند-Vt با انعطاف پذیری ارائه می­دهد که برای طرح­ های سه تایی بسیار ضروری است. تمام ساختارهای پیشنهادی در شرایط مختلف با استفاده از Synopsys HSPICE و مدل SPICE مبتنی بر CNTFET 32 نانومتر شبیه سازی می­شود. نتایج شبیه سازی، حاکی از برتری طرح­ های پیشنهادی از نظر راندمان عملکرد است. آنها در کاربردهای ولتاژ کم، توان پایین، قابل استفاده هستند. شبیه سازی­ های تکمیلی نیز برای بررسی اثرات تغییرات PVT انجام می­شوند.

1-مقدمه

میزان بالایی از سطح تراشه به اتصالات اختصاص داده شده است. منطق چند ارزشی (MVL)، پیچیدگی اتصالات روی تراشه را از لحاظ لایه بندی، مسیریابی، و پین آوت حل می­کند، که به نوبه خود، منجر به سطح تراشه کمتر می­شود. علاوه بر این، MVL از سرعت محاسباتی بالاتر، استفاده بهتر از کانال، و تراکم اطلاعات بیشتر بر روی یک خط نسبت به منطق دودویی مرسوم، بهره می­برد. بنابراین، چشم انداز خوبی برای MVL در آینده نزدیک وجود دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Ternary Buffer
Ternary Half Adder
Ternary Full Adder

ثبت سفارش جدید