Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پلتفرم شبیه سازی رادار ACC77 گیگاهرتزی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پلتفرم شبیه سازی رادار ACC77 گیگاهرتزی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, 9th International Conference on Intelligent Transport Systems Telecommunications
سال انتشار
2009
کد محصول
1012186
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
413 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

در این مقاله، یک پلتفرم شبیه سازی سیستمی برای رادار کنترل کروز تطبیقی (ACC) که در 77 گیگاهرتز کار می­کند ارائه شده است. پلتفرم شبیه سازی به ما اجازه می­دهد تا معماری­ های مختلف رادارها، فرمت مدولاسیون و الگوریتم ­های تشخیص را تست کنیم و همچنین به سناریوهای مختلفی را شبیه سازی نماییم، که تصمیم گیری را قبل و در طول توسعه سخت افزاری بهبود می­بخشد.

1-مقدمه

به منظور بهبود و اضافه کردن قابلیت به رادارهای ACC، یک شبیه ساز سیستم که عملکرد سر جلویی رادار را در 77 گیگاهرتز و همچنین مدولاسیون سیگنال و پردازش سیگنال در فرکانس­ های باند پایه را در نظر می­گیرد، یک باید است. ما چنین پلت فرم شبیه سازی راداری را برای فرمت مدولاسیون کلید زنی شیفت فرکانس (FSK) در سال 2007 ارائه دادیم [1]. به طور کلی رادارهای مبتنی بر FSK دارای رزولوشن سرعت بسیار عالی هستند، اما وضوح فاصله خیلی خوب نیست. این باعث دشوار شدن تمایز میان دو هدف با سرعت نسبی یکسان می­شود، و به علاوه، اهدافی با سرعت مشابه به عنوان رادار، یعنی سرعت نسبی صفر، اصلا تشخیص داده نمی­ شوند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Automotive Radar
Adaptive Cruise Control
Modulation Format


ثبت سفارش جدید