Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ارزیابی اثربخشی برون سپاری از طریق هزینه های استفاده آن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی اثربخشی برون سپاری از طریق هزینه های استفاده آن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1012203
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
438 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



  چکیده

امروزه، تحت تأثیر جهانی سازی و افزایش رقابت، شرکت های بسیاری مجبور شده اند فعالیت های متنوعی را انجام دهند که گرچه به موضوع اصلی فعالیت آنها مرتبط نیستند، اما به دلایلی برای تجارت، ضروری می باشند. انجام خدمات فرعی و فعالیت های جانبی، میزان هزینه های اضافی را افزایش داده اند. واکنش به یک وضعیت دشوار اقتصادی، تنها تلاشی برای کاهش هزینه های اضافی است. راه بالقوه کاهش هزینه های اضافی، کاربرد اصول برون سپاری می باشد. این مقاله بر مشخصات کامل هزینه های مرتبط با برون سپاری، متمرکز می باشد. کار اصلی برون سپاری، علاوه بر کاهش هزینه، انتقال ریسک به تأمین کننده خدمات همراه با تضمین و افزایش سطح کیفیت فعالیت های انجام شده است. تجربه ثابت کرده است که نگاه به کاهش هزینه، غالبا بیش از میزان واقعی آن می باشد. به نظر می رسد، مشکل این باشد که تعیین و دانستن میزان هزینه های اجرای فرآیندهای برون سپاری شده کاملا دشوار است و اغلب تا سطح هزینه های اضافی مدیریت روابط برون سپاری، نادیده گرفته می شوند. ما در این مقاله، برای تضمین فرآیند پشتیبانی شده در تجارت، به پیش نویس ارزیابی بازده برون سپاری از دیدگاه کاهش هزینه، پرداخته ایم.

-1مقدمه

تلاش برای کاهش هزینه فرآیندهای مشخص در یک شرکت، منجر به یک توافقنامه مسئولیت با یک تأمین کننده خارجی برای اجرای آنها می شود. شرکت از شکل خاصی از برون سپاری استفاده می کند که در آن، کاهش هزینه متناظر با قیمت خدمات برون سپاری، نباید تنها و اصلی ترین معیار برای تصمیم به اجرای این طرح و انتخاب تأمین کننده خدمات متعاقب آن باشد. با این وجود، قیمت باید یکی از عوامل مهم باشد، زیرا دقیقا از طریق کاهش هزینه است که ارزیابی اثربخشی استفاده از برون سپاری به عنوان آسان ترین راه، ممکن می باشد. تجربه شرکت های موفق در استفاده از برون سپاری به مزایای قابل حصول زیادی اشاره می کند. بجز ظرفیت کاهش هزینه، یک جهت گیری برای تجارت مرکزی، انتقال ریسک، بهبود کیفیت و کسب دانش تخصصی با مدیریت فرآیندهای پشتیبانی نیز در آن وجود دارد. به نظر می رسد متداول ترین ریسک بر حسب تجربه شرکت، یک حوزه هزینه پنهان باشد… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Outsourcing
cost
effectiveness

ثبت سفارش جدید