Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حداقل سازی تلفات توان حقیقی شبکه با استفاده از یک سیستم مدیریت شبکه فعال هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حداقل سازی تلفات توان حقیقی شبکه با استفاده از یک سیستم مدیریت شبکه فعال هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Universities Power Engineering Conference UPEC
سال انتشار
2010
کد محصول
1012205
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
930 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده مقاله

 تلفات شبکه در سیستم های تحویل توان الکتریکی، به صورت غیر مستقیم به انتشار کربن در محیط کمک می کند. برنامه های کاهش کربن ملی و جهانی جهت برآورده کردن اهداف لازم الاجرا، ضروری می باشد. در انگلستان، دفتر بازارهای برق و گاز، تاثیر تلفات توان شبکه توزیع شده را جهت کاهش انتشار از طریق بررسی کنترل قیمت توزیع شده را تشخیص می دهند. با این فشار فزاینده بر روی عملگرهای شبکه توزیع شده(DNO)، توسعه ابزارهای حداقل سازی تلفات برای کاهش تلفات می تواند مزایایی را بر روشهای سنتی استفاده شده، اضافه کند. این مقاله بر مبنای تحقیقات انجام گرفته در پروژه سیستم مدیریت شبکه فعال منطقه خودمختار با هدف پیاده سازی یک الگوریتم مدیریت تلفات توان حقیقی شبکه توزیع انجام شده است. نتایج به دست آمده از توسعه و تلفیق، در داخل یک محیط شبیه سازی حلقه بسته بر روی سخت افزار محاسباتی پست های دردسترس تجاری ارائه شده است.  

-1مقدمه

افزایش تقاضا در شبکه برق انگلستان ، توسعه در تکنولوژی شبکه، جهت بهبود تاثیر بازده و ظرفیت را ضروری کرده است. یک حوزه از توجهات که به تازگی ظهور کرده است، به صورت نیاز برای سیستم های مدیریت توان فعال در شکل شبکه های هوشمند جهت مقدور ساختن درک بهبود شبکه و ظرفیت آن می باشد. هدف شبکه هوشمند، تامین دسترسی افزایش یافته به صورت داده بلادرنگ برای تقاضای توان، تولید و شبکه توزیع است که فرصت هایی را برای مولدها و بارها جهت کنترل فعال تر را مقدور می سازد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Minimization
Algorithm design and analysis
Graphical user interfaces

ثبت سفارش جدید