Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " اینورترهای منبع Γ نامتقارن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اینورترهای منبع Γ نامتقارن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Industrial Electronics
سال انتشار
2014
کد محصول
1012208
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

 اینورترهای منبع امپدانس، اینورترهایی با قابلیت باک- بوست ولتاژ هستند که با اینورترهای سنتی، نمی توان به آن دست یافت. قابلیت بوست، با اتصال کوتاه ساق های فاز آنها بدون ایجاد خرابی، بدست می آید. بنابراین اینورترهای منبع امپدانس، کمتر در معرض راه اندازی اشتباه بر اثر تداخل الکترومغناطیسی هستند. با این وجود، اینورترهای منبع امپدانس موجود، در بهره بالای ورودی به خروجی، دارای نسبت مدولاسیون پایینی هستند. چنین نسبت مدولاسیون پایینی معمولا منجر به تنش های ولتاژ بالا روی اجزا و عملکرد طیفی ضعیف در خروجی اینورتر می شود. برای جلوگیری از این مشکلات، اینورترهای با ترانسفورمرهای تزویج شده معرفی شده اند، اما آنها معمولا منجر به نسبت دورهای بالا و در نتیجه دورهای سیم پیچی زیاد در بهره بالا می شوند. لذا یک جایگزین برای آنها، اینورترهای منبع Γ پیشنهادی در این مقاله خواهند بود که بهره آنها با کاهش نسبت دورشان به سمت یک، افزایش می یابد. جریان ورودی کشیده شده توسط اینورترهای پیشنهادی، هموارتر است و در نتیجه با منبع قابل انطباق تر می باشد. نتایج تئوری و تجربی در این مقاله برای تأیید مفاهیم پیشنهادی ارائه شده اند.

-1مقدمه

اینورترهای قدرت مبتنی بر نیمه رسانا به علت اندازه فشرده، چگالی توان بالا و بازده آنها، به طور گسترده در صنعت استفاده شده اند. با این وجود، اینوترهای قدرت سنتی تنها می توانند خروجی های خود را کاهش یا افزایش دهند و نه هر دو. برای داشتن هر دو قابلیت، یا باید مبدل های dc-dc جلویی افزوده شوند یا اینورترهای تک مرحله ای باک- بوست جایگزین به کار روند. اولی که کاملا سرراست می باشد، بیشتر بحث نشده است. دومی که جامع تر است، چند توپولوژی ممکن، مانند اینورترهای مشتق کاک و SEPIC بحث شده در [1]، دارد که باید در نظر گرفته شوند. امکان های دیگر، اینورترهای منبع Z پیشنهاد شده در [2] هستند که در طول سال ها، توجه بیشتری را نسبت به بقیه به خود جلب کرده اند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Inverters
Windings
Capacitors
Modulation

ثبت سفارش جدید