Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " استفاده از یک مدل کنترل کننده پخش بار درون خطی برای تحلیل پخش بار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از یک مدل کنترل کننده پخش بار درون خطی برای تحلیل پخش بار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Procedia
سال انتشار
2012
کد محصول
1012215
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
322 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

پخش بار کنترل شده در سیستم های قدرت، یکی از عوامل ضروری تأثیر گذار بر توسعه کلی سیستم های قدرت مدرن است. کنترل کننده پخش بار درون خطی (IPFC)، با قابلیت منحصر به فرد جبران سازی سری آن، یک وسیله قدرتمند است که می تواند کنترل پخش بار چند خط انتقال را فراهم کند. در این مقاله، یک مدل حالت دائم IPFC جدید، ارائه شده است. مشخصه اصلی مدل، این است که به سادگی در نرم افزار پخش بار گنجانده می شود. این یک تنظیم پارامتر IPFCخودکار را فراهم کرده و حدود کاری IPFC را لحاظ می کند. اطلاعات مفهوم و پیاده سازی آن، گزارش شده است. یک مطالعه موردی با هدف نشان دادن عملکرد مدل IPFC پیشنهادی، ارائه شده است.

-1مقدمه

در نتیجه قانون اخیر محیط زیست اخیر، مسائل حق تقدم، هزینه ساخت و سیاست های قانون زدایی، یک تصدیق فزاینده بر ضرورت استفاده از سیستم انتقال موجود با بهبود توزیع پخش بار، وجود دارد. در نتیجه، راهکار اصلی برای حل این وضعیت، انجام مروری بر مفاهیم و رویه های متداول سیستم قدرت برای دستیابی به انعطاف عملکرد بهتر است. در این زمینه، جبران سازهای راکتیو بسیار سریع که به صورت الکترونیکی کنترل شده اند و کنترل کننده های پخش بار، در چارچوب کلی سیستم های انتقال AC انعطاف پذیر (FACTS)، توسعه یافته اند [1]…

 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



flexible AC transmission systems FACTS
interline power flow controller IPFC

ثبت سفارش جدید