Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی بهینه ی یک موتور القایی خطی یک طرفه ی سرعت پایین برای بازده و ضریب قدرت بهبود یافته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی بهینه ی یک موتور القایی خطی یک طرفه ی سرعت پایین برای بازده و ضریب قدرت بهبود یافته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE transactions on magnetics
سال انتشار
2008
کد محصول
1012218
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اگرچه موتورهای الکتریکی خطی(LMs) به طور روز افزون جهت توسعه­ ی حرکت خطی در صنعت استفاده شده ­اند، آن­ها از دو نقص اصلی رنج می­ برند: بازده پایین و ضریب قدرت پایین. این نقص­ ها باعث مصرف زیاد انرژی و افزایش در جریان ورودی و همچنین اشغال نمودن ظرفیت خط انتقال می ­شوند. ما یک روش بهینه­ سازی چندهدفه را جهت بهبود بازده و ضریب قدرت به طور همزمان ارائه داده­ ایم. روش ما از یک مدل تحلیلی ماشین جهت محاسبه­ ی بازده و ضریب قدرت استفاده می ­کند. این خصوصیت به ما اجازه می­ دهد تا اثرات مشخصه­ های مختلف موتور را روی بازده و ضریب قدرت بررسی کنیم. سپس، پارامترها و ابعاد موتور می ­توانند با استفاده یک الگوریتم ژنتیک در یک تابع هدف مناسب بهینه ­سازی شوند. ما از روش­ های المان محدود با گام­ های زمانی دو بعدی و سه بعدی جهت ارزیابی نتایج تحلیلی استفاده نموده­ ایم. مقایسه­ ی نتایج، اعتبار روش بهینه­ سازی ما را تایید می ­کند.

1-مقدمه

موتورهای الکتریکی خطی نسبت به نوع دوار دارای مزیت­ های متعددی در توسعه ­ی حرکت خطی، نبود ویژه ­ی چرخ­دنده ­های مکانیکی و سیستم ­های انتقال است که به بازده بالاتر، عملکرد دینامیکی بهتر و قابلیت اطمینان بهبود یافته منتج می ­شود [1]. در میان انواع موتور خطی، موتور القایی خطی(LIM) بدلیل ساختار ساده و هزینه ­ی پایین آن به طور ویژه ­ای نگاه ­ها را به خود جلب نموده است [2] و [3]. انواع مختلف LIMها تاکنون ارائه گردیده ­اند. ساختارهای مسطح و لوله ­ای غالب­ ترین توپولوژی­ های اجرائی LIMها هستند. برخی توپولوژی­ های LIMها ساختار قفس­ های آلومینیومی را در ثانویه­ شان استفاده می­ کنند [4]. با این حال، استفاده از یک ورقه­ ی آلومینیومی به جای قفس­ های آلومینیومی باعث می ­شود ساختار LIMها ساده ­تر شود… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Design optimization
Induction motors
Reactive power
Optimization methods

ثبت سفارش جدید