Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تأثیر هوش تجاری روی مدیریت راهبردی شرکت‌ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تأثیر هوش تجاری روی مدیریت راهبردی شرکت‌ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Economics World
سال انتشار
2016
کد محصول
1012228
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
386 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

رشته‌ی انفورماتیک از جمله رشته‌های مهم به ویژه در سیستم‌های پردازش شرکت‌های بزرگ است. از این جهت، یک سیستم هوش تجاری (BI) مناسب که شامل فعالیت‌های تجاری مرسوم و تحلیل‌ها درون شرکت است، نیازمند مدیریت داده‌های ذخیره شده و تبدیل داده به اطلاعات است به گونه‌ای که پیش بینی برونداد و اهداف مشخص شده و رشد پایداری برای یک شرکت یا سازمان فراهم شود. سیستم‌های اطلاعاتی (IS) از این فرایند به واسطه‌ی کاربرد فناوری‌های اطلاعات (IT) حمایت می‌کنند و به کسب داده‌هایی که به اطلاعات تبدیل خواهند شد و تلفیق تمامی سیستم‌های فرعی مورد نیاز برای تمامی بخش‌های شرکت اقدام می‌کنند. ابزارهای BI به سازماندهی تمامی بخش‌های تحلیل و پردازش تجاری پرداخته و روی سطوح ارشد مدیریت شرکت‌ها و سازمان‌ها ثرگذار هستند. تصمیم گیرندگان در سطوح ارشد مدیریتی باید از این اطلاعات و دانش برای هدایت تصمیم‌های آتی شرکت استفاده کنندکه این تصمیمات شامل سرمایه گذاری‌ها، سیاست‌های شرکت، اقدامات احتیاطی برای فعالیت‌های متناقض آتی و غیره هستند. این مطالعه، BI را نوعی IS می‌داند که مشوقی برای تصمیم گیری‌های راهبردی شرکت‌ها و سازمانها است.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





business intelligence (BI)
information systems (IS)
information technologies

ثبت سفارش جدید