Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تربيت بدنی و علوم ورزشی " با موضوع " تأثیر آشکار و ضمنی حمایت مالی در ورزش " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تأثیر آشکار و ضمنی حمایت مالی در ورزش
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Marketing Review
سال انتشار
2013
کد محصول
1012230
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
682 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

حمایت مالی یکی از مؤثرترین ابزارهای ارتباطی بازاریابی است و در پژوهش‌های بازاریابی مورد تحلیل گسترده‌ای قرار گرفته است. این مطالعه روی ترکیب روش‌های ارزیابی آشکار و ضمنی در مورد مجموعه‌ی مشخصی از حامیان مالی اصلی رویدادهای ورزشی بزرگ متمرکز شده تا اثربخشی فعالیت‌های حمایت مالی را تعیین کند. طبق نتایج به دست آمده ادراک برند تقویت شده روی حمایت مالی از ورزش براساس پردازش اطلاعات آشکار و ضمنی نقش دارد.

1-مقدمه

حمایت مالی یکی از اثربخش‌ترین ابزارها در روابط بازاریابی یکپارچه است؛ هزینه‌های جهانی حمایت مالی تا 5.1 درصد رشد یافته و به 4.6 میلیارد دلار ایالات متحده در سال 2011 رسیده و انتظار می‌رود که تا سال 2012، 4.9 درصد افزایش یافته و به 51 میلیارد دلار برسد (IEG، www.sponsorship,com) .

حمایت مالی ورزشی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در بازار حمایت مالی همچون بازی‌های المپیک یا جام جهانی فیفا است که میلیون‌ها تماشاگر را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده و برای شرکت‌های برند مدار یا مدیران برند که به دنبال ایفای نقش در این رویدادها هستند تا از حمایت مالی خودشان کسب سود نمایند، بسیار ارزشمند است....
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Sponsorship
marketing

ثبت سفارش جدید