Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " حل بحران فوریت: چگونه فناوری دیجیتال می‌تواند تجربه‌ی مشتری را تغییر دهد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حل بحران فوریت: چگونه فناوری دیجیتال می‌تواند تجربه‌ی مشتری را تغییر دهد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Business Horizons
سال انتشار
2016
کد محصول
1012258
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بازاریاب‌ها در حال حاضر با چالش "بحران فوریت" روبرو هستند: چگونه نیاز مصرف‌کنندگان را برآورده نمایند تا راه‌حل‌های راضی کننده، مناسب و شخصی سازی شده مطابق با خصوصیات مشتری را در مدت زمان خرید مشتریان به صورت فوری از آنها بدست آورند. فناوری‌ها دیجیتال کنونی (مانند ویدئو کنفرانس، اپلیکیشن‌های مبتنی بر مکان تلفن همراه، واقعیت افزوده) یک محیط همه جانبه و بسیار شخصی‌سازی شده فراهم می‌کند که محاوره و تبادل اطلاعاتی غنی بین علامت تجاری و مصرف‌کنندگان را ممکن می‌سازد. ما مذاکرات عمیقی را با 35 خرده فروش صورت داده، نظرسنجی‌های بزرگی را با فروشندگان بین‌المللی برگزار کرده و پروژه‌های آزمایشی را در فروشگاه‌ها و موسسات بانکی انجام داده‌ایم تا بررسی کنیم که شرکت‌ها به چه صورت از فناوری‌های دیجیتال برای دگرگون کردن تجربه‌ی مشتری بهره‌برداری می‌کنند. یافته‌های ما نشان می‌دهد که دو مدل اصلی مبتنی بر فناوری وجود دارد که سازمان‌ها برای پشتیبانی از نیازهای فوری مشتریان در حال استقرار آنها هستند: متخصص از راه دور و دستیار دیجیتال. ما شرکت‌های نمونه‌ای از هر دو مدل را نشان داده‌ایم و همچنین بیان کرده‌ایم که چه زمانی آنها فاکتورهای مناسب و موفقیت آمیزتری برای آگاه کردن مدیران هستند.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Digital marketing
Augmented reality
Mobile apps

ثبت سفارش جدید