Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " محافظه کاری حسابداری و ریسک پذیری مدیریت: ادغام شرکت ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محافظه کاری حسابداری و ریسک پذیری مدیریت: ادغام شرکت ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Accounting and Economics
سال انتشار
2014
کد محصول
1012269
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
63
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
520 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

واتز (2003) و بال و شیواکومار (2006)، استدلال می کنند که محافظه کاری حسابداری، مشوق های مدیریت را برای سرمایه گذاری هایی با ارزش خالص فعلی منفی، کاهش می دهد. من در این تحقیق، یک فرضیه جدید با این موضوع که محافظه کاری حسابداری با انجام سرمایه گذاری هایی با ریسک کمتر توسط مدیران مرتبط است را توسعه داده و تست می کنم. من دریافتم که تحت حسابداری محافظه کارتر، مدیران ادغام های کم خطرتری انجام داده و این ارتباط، در شرکت هایی با تعهدات بدهی مبتنی بر حسابداری، پررنگ تر است. این نتیجه سازگار با این است که شرکت های محافظه کار، از سرمایه گذاری های پرخطر، بدلیل پتانسیل آنها برای تحریک تعهدات بدهی، پرهیز می کنند. کاهش انتقال ریسک بدلیل محافظه کاری، می تواند تا حدی، بیان کننده علت تقاضای دارندگان بدهی برای حسابداری محافظه کارانه، باشد.

-1مقدمه

محافظه کاری حسابداری، یک ویژگی مهم گزارش گری مالی است (باسو، 1997، بال، 2001، واتز، 2003،2008، ژانگ، 2008). البته، شواهد محدودی در این باره وجود دارد که "آیا" و "چگونه"، محافظه کاری حسابداری بر تصمیمات عملیاتی واقعی مدیران، بخصوص تصمیمات سرمایه گذاری برآوردی آنها اثر می گذارد. ادبیات پیشین (مثلا واتز، 2003، بال و شیواکومار، 2005، فرانسیس و مارتین، 2010، احمد و دلمن، 2011) استدلال می کنند که محافظه کاری حسابداری، یک مکانیسم حاکمیت شرکتی است که انگیزه مدیریت را برای سرمایه گذاری هایی با ارزش با ارزش خالص فعلی  (NPV) منفی ، کاهش می دهد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Mergers and acquisitions
Accounting conservatism
Risk-taking
Investment

ثبت سفارش جدید