Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " مفهوم همگرایی اصول پذیرفته شده حسابداری ایالات متحده و استانداردهای بین‏ المللی گزارش‏ دهی مالی بر کسب و کار آمریکا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مفهوم همگرایی اصول پذیرفته شده حسابداری ایالات متحده و استانداردهای بین‏ المللی گزارش‏ دهی مالی بر کسب و کار آمریکا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Bridges
سال انتشار
2015
کد محصول
1012281
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف این مقاله بحث در مورد فرآیند رو به پیشرفت هم گرایی بین استانداردهای بین ‏المللی گزارش ‏دهی مالی IFRS)) و اصول پذیرفته شده حسابداری (GAAP) است. این مقاله بعضی محدودیت‏ های تحقیق قبلیِ مرتبط با این موضوع را مورد نشان می دهد: عمدتا، یک چشم ‏انداز جدید‏تر نسبت به آنچه که اکنون در دسترس است را ارائه می دهد و همچنین در مورد جوانب مختلف پروژه در یک مقاله‏ ی جداگانه بحث می شود. این مقاله خط زمان پروژه، هزینه‏ هایی که پروژه موجب می‏ شود، وضعیت تلاش هم گرایی را نشان می دهد، و نتایج احتمالی این تلاش‏ ها را مورد بحث قرار می‏ دهد. این تحقیق IFRS و GAAP را در چندین حوزه ‏ی اصلی که استانداردها را جدا از هم نگه می ‏داشتند (یا هنوز نگه می ‏دارند) مقایسه، هم سنجی و تحلیل می‏ کند.

-1مقدمه

گفته شد که حسابداری زبان کسب و کار است. مشابه با این گفته، راه‏ های مختلفی (زبان‏ های مختلفی) وجود دارند که در قسمت‏ های مختلف دنیا استفاده می شدند. در دنیای حسابداری مالی، و به طور بسیار خاص، گزارش‏ دهی مالی، دو مجموعه ‏ی کلی از استانداردهای گزارش‏ دهی مورداستفاده توسط اقتصادهای بزرگ دنیا وجود دارند: استانداردهای بین ‏المللی گزارش ‏دهی مالی (IFRS) و اصول حسابداری پذیرفته‏ شده ‏ی کلی ایالات متحده (US GAAP). دو ارگان مسئول برای این استانداردها وجود دارد: هیئت استانداردهای حسابداری دولت فدرال (FASB) برای GAAP، و هیئت استانداردهای بین‏ المللی حسابداری (IASB) برای IFRS

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید