Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " بهبود بهره ‏وری فرایند از طریق تولید به‏ هنگام " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود بهره ‏وری فرایند از طریق تولید به‏ هنگام
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Research Journal of Management Sciences
سال انتشار
2013
کد محصول
1012296
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تولید به‏ هنگام(JIT) یک نوع استراتژی است که به سازمان در دستیابی و بهبود بازده سرمایه‏ گذاری به‏ وسیله کاهش موجودی مواد و هزینه‏ های حمل کمک می‏نماید. تولید به ‏هنگام در بعضی از شرکتها به ‏عنوان یک فلسفه لجستیک مورد استفاده قرار گرفت و هدف آنها از این کار کاهش عدم کارایی و زمان غیر مولد در فرایند تولید می‏باشد. هرچند تحقیقات قبلی نشان می‏دهند که رابطه متقابل بین JIT و سایر اجزاء سیستم تولید مانند طراحی محصول و استراتژیهای مربوط به فعالیت تجار پیچیده ‏تر از مطالعات JIT سنتی هستند. در این مقاله مدل‏سازی و شبیه ‏سازی در صنایع تولید مورد بحث قرار می‏گیرد جایی‏که فرایند مونتاژ بر طبق پیش‏بینی‏ های انجام شده در زمینه تولید انجام می‏شود. هدف اصلی این مقاله بررسی اینکه چگونه در فرایند مونتاژ موجودی کالای ساخته شده از متدلوژی دینامیک های سیستم استفاده می‏شود و چگونه می‏توان با استفاده از مهلت تحویل و زمان چرخه تولید فرایند فوق را بهبود بخشید.

1-مقدمه

سیستم تولید به ‏هنگام(JIT) برای تولید کالا در زمان و مقدار واقعی به‏کار می‏رود و برای اولین بار در سال 1970 توسط یک شرکت ژاپنی برای توسعه یک تکنیک پر بازده جهت بهبود وضعیت اقتصادی بعد از جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت. عیوب بزرگی که در سیستم تولید یافت می‏شوند معمولا به علت مسئله موجودی، عیوب کالا، افزایش هزینه تولید از طریق ضایعات و تاخیر در تولید اتفاق می‏افتد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Assembly line
cycle time
fabrication shop
inventory
just-in-time system
system dynamics

ثبت سفارش جدید