Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک کنترل فازی تطبیقی مبتنی بر تابع لیاپانوف برای اتصال منابع تولید پراکنده به شبکه‌های الکتریکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک کنترل فازی تطبیقی مبتنی بر تابع لیاپانوف برای اتصال منابع تولید پراکنده به شبکه‌های الکتریکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, 5th Iranian Joint Congress on Fuzzy and Intelligent Systems
سال انتشار
2017
کد محصول
1012301
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله یک طرح کنترل هیبریدی برای اتصال منابع تولید پراکنده (DG) به شبکه‌های الکتریکی بوسیله مبدل‌های الکترونیک قدرت، ارائه می‌شود. کنترل ردیابی فازی تطبیقی بر اساس تئوری پایداری لیاپانوف برای حلقه جریان مبدل واسط شبکه بمنظور حل مشکلات روش‌های کنترل متداول ارائه می‌گردد. الگوی کنترل ارائه شده می‌تواند ردیابی مناسب مولفه‌های جریان مرجع را تضمین و یک پاسخ دینامیکی مناسب را فراهم کند. با استفاده از الگوی کنترل ارائه شده، توان اکتیو و راکتیو و همچنین جریان‌های هارمونیکی بارهای متصل به شبکه می‌توانند با یک شکل موج گذرا سریع جبران شوند. نتایج شبیه‌سازی، عملکرد مناسب الگوی کنترل ارائه شده را تایید می‌کنند.

1-مقدمه

بعنوان یک روش جدید تولید توان الکتریکی، منابع تولید پراکنده (DG)، رشد سریعی را همراه با افزایش تقاضا برای تولید توان، مقررات زدایی از بازار‌های برق و تعهد به کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای از شبکه‌های قدرت معمولی، تجربه می‌کنند [1].

بصورت کلی در سیستم‌های DG، مبدل‌های قدرت برای هدف اتصال به شبکه و بهینه‌سازی کنترل ضروری می‌باشند[2]. از آنجای که سیستم‌های DG باید ولتاژ را در نقطه اتصال مشترک (PCC) با توجه به استانداردهای مشخص شده IEEE [1] و[3] تنظیم کنند، بنابراین کنترل جریان مبدل‌های واسط نقش مهمی را در تغذیه شبکه‌های الکتریکی با کیفیت توان بالا، ایفا می‌کنند. بنابراین طراحی یک الگوی کنترلی پیشرفته که اهداف گوناگونی را در شبکه‌های الکتریکی در نظر می‌گیرد یک بخش ضروری در تکنولوژی DG [11]-[4] است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Distributed generation (DG)
Lyapunov’s stability theory
converter

ثبت سفارش جدید