Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " رياضی " با موضوع " یک سیستم رتبه بندی جدید DEA مبتنی بر تغییر مجموعه مرجع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک سیستم رتبه بندی جدید DEA مبتنی بر تغییر مجموعه مرجع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Journal of Operational Research
سال انتشار
2007
کد محصول
1012357
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
791 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این تحقیق یک سیستم رتبه بندی جدید را برای DMU های بسیار کارامد(واحد های تصمیم گیری) بر اساس حذف این DMU های کارامد از مجموعه مرجع DMU های ناکارامد پیشنهاد می کند. ما برخی از حقایق مربوط به مدل خود را توضیح داده و اثبات می کنیم. یک مثال عددی که در آن روش پیشنهادی با رویکردهای رتبه بندی رایج مقایسه شده، نیز نشان داده شده است.

1-مقدمه

یکی از اهداف اصلی DEA (تحلیل پوششی داده ها) اندازه گیری میزان کارایی یک DMU (واحد تصمیم گیری، مانند، مدرسه، آژانس های عمومی و بانک ها) است. یکی از راه های تعیین میزان کارایی DMU ها، بکارگیری مدل Charnes،Cooper ، Rhodes یا (CCR) است [1] که با نرخ خروجی ها و ورودی های چندگانه سرو کار دارد. یکی از موضوعات جالب تحقیقاتی، تمایز بین DMU های کارامد است. چندین نویسنده روشهایی را برای رتبه بندی بهترین سازندگان پیشنهاد کرده اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله رياضی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده رياضی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Data envelopment analysis (DEA)
Ranking

ثبت سفارش جدید