Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدیریت فن آوری به عنوان یک حرفه و چالش های پیش رو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت فن آوری به عنوان یک حرفه و چالش های پیش رو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Engineering and Technology Management
سال انتشار
2016
کد محصول
1012361
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
511 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف این مقاله مدیران فعلی و آینده حوزه مدیریت فن آوری  (TM) و مربیان آنها می باشد. پس از توصیف مختصر TM به عنوان یک رشته مدیریتی، چالش های احتمالی که در این زمینه افزایش می یابد مطابق با سه فرایندی که در چارچوب TM مطرح می شود یعنی نوآوری، عملیات و استراتژی معرفی می گردد. سپس مجموعه ای از گزاره ها در مورد تاثیر بالقوه این چالش ها بر روی متخصصان TM مطرح می شود. در ادامه بر چشم انداز دراز مدتی متمرکز می شویم که متخصصان TM را قادر می سازد دانش و مهارت کنونی خود را در نظر بگیرند تا بتوانند برای چالش هایی که در آینده به وجود می آیند آماده شوند. این مقاله با اشاراتی برای متخصصان و مربیان به پایان می رسد.

1- مقدمه

هدف این مقاله درک چالش های پیش روی مدیرانی است که مسیر شغلی‌ای را در زمینه مدیریت فن آوری (TM) دنبال می کنند. رشته TM در اواسط دهه 1950 (Allen, 2004) دایر و در اواخر دهه 1980 به یک رشته ثابت تبدیل شد. (Cetindamar et al.، 2009). طبق گفته انجمن بین المللی به مدارس عالی تجاری (AACSB، 2009) TM در قرن 21 تبدیل به یک موضوع کسب و کار سنتی شده است (AACSB, 2009). ادبیات موجود، رشد فکری TM به عنوان یک رشته و روند تاثیرگذار در مجلاتی که مقالات TM را منتشر می کنند توصیف می کند (Linton and Thongpapanl، 2004؛ Thongpapanl، 2012؛ Cetindamar et al.، 2009؛ Duan، 2011). تمرکز اصلی TM طی دهه های گذشته به طور قابل توجهی از تحقیق و توسعه (R & D) تا مدیریت استراتژیک و در نهایت به مدیریت نوآوری تغییر کرده است (Drejer، 1997؛ Horwitch and Stohr، 2012).

با این حال ادبیات مرتبط با نشریات مربوط به خود این حرفه و افرادی که مسئول مدیریت فن آوری  هستند محدود است. بررسی 10 مجله TM محور (Thongpapanl، 2012) که از سال 2000 منتشر می شود، نشان دهنده پوشش محدود حرفه و آموزش TM است. همانطور که در ضمیمه A نشان داده شده است، این مجله های TM به طور کلی حدود 40 نشریه در مورد موضوعات TM آموزش، مسیر شغلی، حرفه، مدیر و مدیر ارشد فن آوری (CTO) منتشر کرده است. شاید جای تعجب نیست که مجله پژوهشی مديريت فن آوری که کارور محور می باشد، با 9 نشریه مربوط به اين موضوعات بلند آوازه شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Technology management Profession
Career
Technology manager

ثبت سفارش جدید