Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " روانشناسی " با موضوع " رابطه مابين كلام و پردازش علامت در بچه‌هايي كه كاشت‌هاي حلزوني دارند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رابطه مابين كلام و پردازش علامت در بچه‌هايي كه كاشت‌هاي حلزوني دارند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of deaf studies and deaf education
سال انتشار
2013
کد محصول
1012405
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
43
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تأثير بكارگيري ارتباطات علامت‌دار در پيشرفت زبان گفتاري بچه‌هاي ناشنوا كه كاشت حلزوني(CI) دارند، خيلي بحث‌برانگيز است. ما بر اساس دو مطالعه كه روابط مابين كلام و پردازش علامت، در بچه‌هايي كه يك CI دارند و در معرض علائمي علاوه بر زبان گفتار قرار گرفته‌اند، گزارش مي دهيم. مطالعه يادگيري علامت و كلمه سريع در 13 بچه كه يك CI دارند را ارزيابي كرده و درمي‌يابد كه عملكرد در هر دو شرايط زباني همبستگي مثبتي دارد. مطالعه ، اثرات استفاده از سخن همراه با اشاره، در خصوص پردازش كلام در هشت كودكي كه يك CI دارند را بررسي مي‌كند،‌ و نشان مي‌دهد كه دريافت همزمان كلام و علائم بر روي يادگيري يا تشخيص كلمه بيان شده در آنها تأثير منفي ندارد. اين دو مطالعه، با همديگر نشان مي‌دهند كه درمعرض علامت قرار گرفتن، لزوماً تأثير منفي بر پردازش علامت در برخي بچه‌هاي كه يكCI دارند، ندارد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله روانشناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده روانشناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Cochlear Implants

ثبت سفارش جدید