Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تحلیل های المان محدود غیرخطی دال های بتن آرمه تقویت شده با FRP با استفاده از یک المان صفحه ای کامپوزیت لایه بندی شده جدید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل های المان محدود غیرخطی دال های بتن آرمه تقویت شده با FRP با استفاده از یک المان صفحه ای کامپوزیت لایه بندی شده جدید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Composite Structures
سال انتشار
2014
کد محصول
1012421
تعداد صفحات انگليسی
38
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک المان صفحه ای کامپوزیت مستطیلی لایه بندی شده جدید دارای 4 گره و 24 درجه آزادی در این مقاله برای تحلیل های المان محدود دال های RC تقویت شده با FRP ساخته می شود. روش لایه بندی برای ساخت یک المان صفحه ای یکپارچه جهت مدل سازی بتن، FRP، لایه چسب و آرماتور فولادی با فرض اتصال کامل بین هر لایه بکار می رود. کارکردهای تیر کامپوزیت تیموشنکو برای تشریح رفتار خمشی المان صفحه ای لایه بندی شده بکار گرفته شده و بطور طبیعی از مسئله قفل شدگی برشی صرفنظر می شود. خواص غیرخطی هندسه و مصالح هر دو در المان صفحه ای جدید لحاظ می شود. المان پیشنهادی ساده بوده و دقت و کارآمدی آن برای تحلیل رفتار سازه ای دال های RC تقویت شده با FRP اثبات می شود. زمانی که صحت آزمایی انجام می شود، المان جدید نیز برای بررسی اثرات پارامترهایی از جمله انواع FRP و الگوی تقویت سازی بر رفتار سازه ای دال های RC تقویت شده استفاده می شود.

1-مقدمه

به دلیل مزایای زیاد پلیمرهای مسلح به الیاف (FRP) از قبیل نسبت بالای مقاومت به وزن، مقاومت خوردگی بالا و دوام زیاد، این مصالح بعنوان مصالح تقویت سازی جهت تقویت سازه های بتن آرمه (RC) بکار می روند. یک کاربرد مرسوم FRPها، مرمت اجزای پل ها، به ویژه عرشه آنها می باشد که بطور کلی، مسئله مهمی در ارتباط با افزایش سن پل ها می باشد. بنابراین، بررسی رفتار سازه ای دال های تقویت شده با FRP امری الزامی است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Composite plate element
FRP
Nonlinear finite element analysis
Concrete slabs

ثبت سفارش جدید