Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " یک مدل ساختاری اصلاح شده برای بتن محصور شده با FRP در مقاطع دایروی و اجرای آن با برنامه نویسی OpenSees " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مدل ساختاری اصلاح شده برای بتن محصور شده با FRP در مقاطع دایروی و اجرای آن با برنامه نویسی OpenSees
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ournal of Zhejiang University SCIENCE
سال انتشار
2013
کد محصول
1012438
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 Open sees نرم افزاری شناخته شده با منبع آزاد با سطح سازگاری بالا است و دارای یک روش گسترش یافته المان الیافی برای انجام تحلیل سازه ای غیر خطی می باشد. بتن محصور شده با  پلیمرهای مسلح به الیاف (FRP) می تواند به طور موثری عملکرد لرزه ای ساختمان های بتنی را بهبود بخشد. با این حال، مدل های ساختاری پیچیده برای بتن محصور شده با FRP در ویرایش کنونی استفاده شده open sees  موجود نیست. در این مقاله بعد از مرور چندین مدل ساختاری بتن محصور شده با FRP، یک مدل ساختاری برای بتن محصور شده با FRP  با مقطع دایروی بر اساس مدل لام و تنگ با چهار اصلاح اساسی شامل تعیین کرنش شکست FRP، شرایط نهایی، شکل محیطی و قواعد هیسترزیس پیشنهاد شده است. پیاده سازی مدل ساختاری پیشنهاد  شده  در برنامه ‌open sees ، یک راه حل عملی برای شبیه سازی مهندسی است. ازین رو، تعمیم ثانویه OpenSees (usermat) به طور مختصر شرح داده شده و مجموعه ای از گامهای اصلی در فلوچارتی نمایش داده شده اند. در نهایت، با پیاده سازی عددی مجموعه اعضای بتن محصور شده با FRP تحت طیف وسیعی از حالات مختلف بارها، حالات مختلف محصورشدگی FRP  و مشخصات هندسی، کارایی و دقت مدل بیان شده با مدل لام  وتنگ  مقایسه شده و مصالح جدید در OpenSees به خوبی ارزیابی شده اند.

1-مقدمه

محصورکننده جانبی بتن باعث افزایش چشمگیر مقاومت و شکل پذیری می شود. با استفاده از فولاد یا FRP محصور کننده، به عنوان مصالح محصور کننده پیرامونی، بتن محصور شده دارای مقاومت و ظرفیت شکل پذیری بیشتری در مقایسه با بتن محصور نشده با وضعیت فشار سه محوری خواهد بود. در نتیجه، کاربرد بتن محصور شده در مهندسی عمران خصوصاً در طراحی لرزه ای افزایش پیدا کرده است. FRP به طور وسیعی برای استفاده بتن محصور شده به عنوان یک امکان تضمین شده برای کاربرد های مهندسی معرفی شده و محصورشدگی آن می تواند باعث افزایش قابل توجه مقاومت فشاری و کرنش نهایی بتن بطور همزمان شود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



FRP confined concrete
Constitutive model
OpenSees

ثبت سفارش جدید