Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " غربالگری پیشگیرانه در بیماران مبتلا به MS " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
غربالگری پیشگیرانه در بیماران مبتلا به MS
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of MS Care
سال انتشار
2010
کد محصول
1012461
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
629 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مراقبت جامع از افراد مبتلا بهMS  ممکن است توسط موانع موجود برای دریافت مراقبت های پیشگیرانه سلامتی این افراد به خطر بیفتد. اهداف این مطالعه آزمایشی، برآورد پیروی از توصیه های غربالگری در مورد بیماران MS خدمات پیشگیرانه ایالات متحده آمریکا (USPSTF) متناسب با سن و جنس و همچنین تعیین تأثیرات ویژگی های جمعیت شناختی بر روی غربالگری می­باشد. در این مطالعه مقطعی، 75 زن و 9 مرد با میانگین سنی 47.2 سال، در یک نظرسنجی که از سیستم نظارت بر فاکتور ریسک رفتاری و پروفایل سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت IIفراهم شده بود شرکت کردند. غربالگری برای فشار خون، کلسترول، وزن و سرطان گردن رحم خیلی بیشتر نسبت به غربالگری و مشاوره برای سرطان راست روده، سینه، سوزاک، سلامت روان، رژیم غذلیی سالم، مصرف الکل و ترک سیگار صورت گرفت. کسانی که سطح تحصیلات بالاتری داشتند، دو برابر محتملتر در دریافت غربالگری کلسترول بودند(P <.05)  و افرادی که نیاز به کمکهای حرکتی داشتند 79٪ کمتر احتمال دریافت ماموگرافی داشتند (P <.05). نتایج نشان دهنده نیاز به افزایش غربالگری و مشاوره برای سرطان، کلامیدیا / سوزاک، رژیم غذایی سالم، مصرف الکل و ترک سیگار می­باشد. برای بررسی بهتر پیوستگی نظریه­های غربالگری USPSTF و عوامل موثر بر پیوستگی انجام یک مطالعه روی جمعیت بیشتر و ناهمگن توصیه می­شود.

1-مقدمه

افرادی که مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (MS) ممکن است کمتر از خدمات مراقبت­های اولیه (PCPs)  برای غربالگری و مشاوره بهداشتی متناسب سن و جنسیتی، همانطور که توسط نیروی کار ایالات متحده خدمات پیشگیرانه ایالات متحده (USPSTF) توصیه شده بازدید کنند. چرا که شرایط عصبی مزمن آنها تمرکز نگرانی است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Multiple Sclerosis

ثبت سفارش جدید