Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " آسیاب گلوله ای در سنتز مواد آلی: روش ها و چالش ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آسیاب گلوله ای در سنتز مواد آلی: روش ها و چالش ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Chemical Society Reviews
سال انتشار
2011
کد محصول
1012475
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
52
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در دهه گذشته، پروتکل­ های بی شماری با استفاده از روش آسیاب گلوله ­ای برای سنتز در همه زمینه­ های شیمی آلی منتشر شدند. با این وجود، در مقایسه با روش­ های دیگر که جایگاه خود را در سنتز پایدار یافته­ اند (به عنوان مثال، میکروموج، فراصوتی، مایعات یونی)، شیمی آسیاب گلوله­ ای به خوبی توسط شیمی­دانان آلی درک نشده است.

به ویژه، در سه سال اخیر، توجه به این تکنیک، دائماً افزایش یافته است، و در چندین روند سنتز با کیفیت که کل محدوده سنتز آلی را پوشش می­ دهند، به اوج خود رسیده است. بنابراین، مرور آموزشی کنونی بر استفاده از این روش انتقال انرژی و اتلاف انرژی متمرکز خواهد بود. هدف مرکزی، تهییج محققان برای توجه به آسیاب گلوله­ ای به عنوان واکنش­ دهنده شیمیایی، اجرای این تکنیک در کاربردهای روزمره آزمایشگاهی و در نتیجه هموار کردن مسیر برای فعالیت­ های آتی در این زمینه تحقیقاتی بین­ رشته ­ای است.

1-مقدمه

چه روش ­هایی را می­توان به کار برد تا توزیع انرژی در فرایندهای شیمیایی تا حد ممکن کارامد باشد؟ این یکی از سوالات اصلی تحقیقات شیمی در گذشته، حال و آینده است. با توجه به طیف الکترومغناطیسی، به نظر می­ رسد جواب ساده باشد: تقریباً همه انواع را می ­توان برای راه ­اندازی واکنش ­های شیمیایی یا برای گرمایش مخلوط ­های واکنش به کار برد. موثرترین روش، برای اطمینان فعال سازی مستقیم پیوندهای کووالانسی به کمک نور است. با این وجود، گرمایش حرارتی و گرمایش معکوس با میکروموج ­ها، متدوالترین تکنیک­ های کنونی برای تکمیل قابل کنترل واکنش­ هاست. جدا از مکانیسم ­های بر پایه تابش، روش­ های دیگر ورود انرژی عبارتند از: الکتریسیته (الکتروشیمی)، فرایندهای حفره­ سازی (صوتی، هیدروستاتیک) و انرژی مکانیکی (اصطکاک، برخورد، ضربه)...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Ball milling

ثبت سفارش جدید