Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تأثیر حامل رده ی NAT بر مرور وب ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تأثیر حامل رده ی NAT بر مرور وب ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Wireless Communications and Mobile Computing Conference IWCMC
سال انتشار
2015
کد محصول
1012488
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

آدرس های عمومی IPv4 یک منبع کمیاب هستند. در حالیکه تطبیق روش IPv6 کمی از تکنولوژی های دیگر عقب مانده است،  تکنولوژی های ترجمه ی آدرس شبکه (NAT) در سال های گذشته برای کاهش کوچکی IPv4  و هزینه ی اجاره ی بالای آنها به کار گرفته شده اند. به طور خاص، حامل رده ی NAT (CGN) یک راه حل عالی برای پوشش کل شبکه ی ISP پشت یک مقدار محدود آدرس های عمومی IP است که به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد.

با توجه به منافع اقتصادی آن، CGN می تواند مسائل اتصال را معرفی کند که به همین خاطر، تلاش های قابل توجهی در زمینه ی تحقیق، توسعه و استاندارد در حال جوانه زدن هستند. با این حال، با توجه به دانشی که ما داریم، تلاش کمی به بررسی اثر توسعه ی CGN در ترافیک کاربران انجام شده است. این مقاله، شکاف های تحقیقاتی را پر می کند. ما سنجش های فعالانه از استقرار CGN شبکه ی ISP با استفاده از واگرایی JensenShannon را ارائه می کنیم و چندین معیار عملکردی را در مقابل یکدیگر قرار می دهیم و مشتریانی که به آنها آدرس های عمومی یا خصوصی داده شده است را مقایسه می کنیم. به ویژه، ما تأثیر حضور CGN روی تجربه ی مرور وب کاربران را بررسی می کنیم.

نتایج ما نشان می دهند که CGN یک تکنولوژی بالغ و پایدار است اگر به درستی استقرار داده شود و به تجربه ی مرور وب کاربران هیچ صدمه ای وارد نمی کند. در واقع، در حالیکه روش های تحلیل ما تفاوت های تصادفی مورد انتظار از شاخص های ویژه را ارائه می کند ( برای مثال، تفاوت در تعداد مسیر هاپ)، اندازه گیری و سنجش ها مربوط به کیفیت مرور وب کاربران، مختل نشده هستند. جالب توجه است که ما همچنین مشاهده کردیم CGN مشتریان را در برابر ترافیک ناخواسته و اغلب مخرب محافظت می کند.

1-مقدمه

فرسودگی طولانی مدت پیش بینی شده  آدرس های عمومی IPv4 در نهایت به وجود می آید. با توجه به کمیاب بودن این آدرس ها، آدرس های  IPV4 به موضوع خانگی بازار های روبه رشد تبدیل شده اند. در سال 2014، چنین بازارهایی به میزان 220% و 600% با توجه به برآوردهای اخیر APNIC و RIPE افزایش یافتند، در حالیکه هزینه ی IP ادرس تکی به 10 دلار در سال رسید. 1. این مسئله به وضوح سرمایه گذاری های غیرقابل چشم پوشی برای ارائه دهندگان سرویس اینترنت (ISP) و سازمان های در حال اجرای شبکه های بزرگ IP را برای ما روشن می کند. طبیعی ترین راه حل می تواند استقرار IPv6 باشد، اما متأسفانه استقرار آن هنوز هم کاملاً پیشرفته نشده است. 2.روش های ترجمه ی آدرس شبکه (NAT) به یک راه حل ارزان و معقول و باطول عمر بالا برای کاهش فرسودگی IPv4 عمومی تبدیل شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





IP networks
Servers
Measurement
Internet
Monitoring

ثبت سفارش جدید