Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پروتکل مسیریابی چند پخشی جدید برای VANET " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروتکل مسیریابی چند پخشی جدید برای VANET
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Advance Computing Conference IACC
سال انتشار
2015
کد محصول
1012503
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
510 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

شبکه‌های ادهاک وسایل نقلیه1 یک شبکه اد هاک هستند که وسایل در حال حرکت را با یک توپولوژی پویا به همدیگر ارتباط می‌دهند، از این رو پایداری پایین لینک‌های ارتباطی در این شبکه‌ها به چشم می‌خورد. نگرانی مهم در مسیریابی اد هاک مسئله مسیریابی است که توسط راه‌حل‌های مسیریابی متفاوتی مدیریت می‌شود. این مقاله برروی بهبود مسیریابی I_AODV با بررسی ارتباطات V2V و V2I تمرکز کرده است. AODV (AODV مبتنی بر زیرساخت) پروتکل مسیریابی است که ارتباط بین دو وسیله نقلیه را از طریق RSU تسهیل می‌نماید و در ماهیت خود یک پروتکل همه‌پخشی است. این مقاله برروی همه‌پخشی براساس پیش‌بینی بحث می‌کند که به کاهش تاخیر و بهبود دیگر متریک‌های عملکرد کمک می‌کند. تکنیک همه‌پخشی از همه منابع شبکه استفاده نمی‌کند که این موضوع منجر به نارکارآمدی شبکه و کاهش توان عملیاتی می‌شود، با بکاربردن چند پخشی هدف استفاده مناسب از منابع حل می‌شود و به همین ترتیب تکنیک پیش‌بینی به بهبود سربار محلی‌سازی شده کمک می‌کند. این تکنیک متریک‌های عملکردی شبکه را مانند تاخیر انتها به انتها، توان عملیاتی، انتشار آلاینده از سوخت، سربار بسته، و نرخ تحویل بسته را بهبود می‌بخشد.

-1مقدمه

ارتباطات بی‌سیم همیشه یک مفهوم مهم هستند و پروتکل‌های متفاوتی برای غلبه بر مشکلات ارتباطی این نوع از شبکه‌ها پیاده‌سازی شده‌اند. VANET بااستفاده از ارتباطات V2V و V2I به ارتباطات کمک می‌کند. V2I ارتباط وسیله نقلیه با زیرساخت است؛ زیرساخت شامل واحد کنار جاده‌ای2، واحد وضعیت نمای خودرو3؛ و واحد نرم‌افزاری4 برای اجتناب از قطع ارتباط مکرر است و زیرساخت V2V شامل ارتباطات خودرو با خودرو است، این زیرساخت‌ها به عنوان واسط میانی ارتباطات در میان وسایل نقلیه انتخاب می‌شوند که زمانی که هیچ زیرساخت برای انتشار اطلاعات وجود ندارد کمک کننده هستند… 

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Delays
Vehicles
Routing
Routing protocols

ثبت سفارش جدید