Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " کارگزاری ابرهای ترکیبی: فرصت های شغلی، مسائل مربوط به QOS و صرفه جویی در انرژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کارگزاری ابرهای ترکیبی: فرصت های شغلی، مسائل مربوط به QOS و صرفه جویی در انرژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Simulation Modelling Practice and Theory
سال انتشار
2013
کد محصول
1012516
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ابرهای ترکیبی، هم ویژگی مقیاس ­پذیری ابرهای عمومی و هم امکانات کنترلی بیشترِ ابرهای خصوصی را دارند. کارگزار ابر (ترکیبی) یک واسط بین کاربران و فراهم کنندگان سرویس ­های ابر عمومی است و ممکن است مشتریان را در انتخاب مناسب ترین پیشنهادات که به صورت اختیاری سرویس ­های مشخصی را با کیفیت بالا تامین می­ کنند، پشتیبانی کند.

در این مقاله یک الگوریتم سازمان دهی ابر پیشنهاد می­ شود که سرویس ­هایی با سطوح مختلف نیازمندی­ های غیر-تابعی برای منابع خصوصی و عمومی، بر مبنای معیارهای زمان بندی مختلف، ارائه می­ کند. این الگوریتم با هدف حداکثر کردن رضایت مشتری و درآمد کارگزار، به دنبال افزایش سود با کاهش هزینه­ ی انرژی از طریق ایجاد روش ­های صرفه جویی در مصرف انرژی است. برای ارزیابی کارایی از نظر درآمد کارگزار، رضایت مشتری و مصرف انرژی در حالات مختلف تخصیص منابع، از یک مدل شبیه سازی استفاده شده است. نتایج شبیه سازی نشان می­ دهد که تفاوت روش ­ها به بار سیستم وابسته است، یعنی در نرخ بار کم و متوسط، استفاده از روش روشن و خاموش کردن تا حد زیادی صرفه جویی در مصرف انرژی را افزایش می­ دهد.

-1مقدمه

تحلیل گران مهم مثل گارتنر احتمال هیجان انگیز شکل گیری کارگزار ابر (CB) را پیش ­بینی کرده بودند [1]. طبق اظهارات گارتنر، کارگزار یک شرکت خدماتی است که به عنوان واسط بین کاربران و فراهم کنندگان سرویس ­های ابر عمل می­کند و تخصص آن، ارزیابی پیشنهاداتی است که با نیازهای کاربر بیشترین تناسب را دارد و در ادامه، تطبیق و توسعه ­ی محصولات جدید  بر اساس آن پیشنهادات است [2]. فرصت شغلی دیگر برای اپراتورهای ابر، ناشی از محدودیت اکثر زیرساخت­ های ابری و نگرانی در مورد پایین بودن کیفیت خدمات (QoS) ارائه شده است. به طور کلی، تنها ویژگی QoS که فراهم کنندگان خدمات ارائه کرده ­اند، در دسترس بودن خدمات در مدل  24× 7 است [3]. در دسترس بودن برای بسیاری از برنامه ­های شغلی که به ویژگی­ های غیر عملکردی بیشتری نیاز دارند، کافی نیست. این شکاف­ها به افراد جدید مانند شرکت­ های کوچک ICT واسطه (SMEها) فرصت ورود به بازار را می­ دهد تا در ابرهای اختصاصی خود، خدمات کارگزاری و همچنین خدمات خاص را با کیفیت بالا  و با سطوح مختلفی از  QoS ارائه کنند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud computing
Energy aware cloud scheduling
QoS in cloud

ثبت سفارش جدید