Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تنظیم کنترلر PID سری بر مبنای قاعده SIMC و فیلترینگ سیگنال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تنظیم کنترلر PID سری بر مبنای قاعده SIMC و فیلترینگ سیگنال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Process Control
سال انتشار
2014
کد محصول
1012531
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

قاعده SIMC (کنترل ساده) که توسط اسکوگستاد پیشنهاد شد برای آن دسته از فرایندها با دینامیک نوسانی و همین طور فرایندهایی که با استفاده از توابع انتقال و در نتیجه دکوپلینگ ایده آل سیستم های  ورودی چندگانه - خروجی چندگانه در  آمده اند غیر مفید است. برای این دسته از فرایندهای پایدار، پیشنهاد می شود از فیلترینگ مرتبه بالا تر برای پاسخ پله ای فرایند حلقه باز و برآورد پاسخ پله ای فیلتر شده با مدل های SOPDT پایدار استفاده کرد. این مدل ها برای کسب موازنه قوت/ عملکرد بالا از طریق کنترلر های PID سری ایده آل، تنظیم شده با قاعده SIMC و فیلتر مرتبه بالاتر در حلقه فیدبک به کار گرفته می شوند. کنترلر های PID موازی با فیلتر های نویز مرتبه بالا تر- که با استفاده از پاسخ دقیق فرکانس فرایند و بهینه سازی تحت محدودیت های اعمال شده بر قوت و حساسیت به نویز اندازه گیری تنظیم می شوند- برای اثبات مزایای طرح ساده پیشنهادی و تنظیم کنترلر PID سری استفاده می شوند. نتایج تجربی که با استفاده از دستگاه آزمایشگاهی مکانیکی به دست آمده اند در بخش ضمیمه ارائه می شوند.

-1مقدمه

اخیرا، نقش سه نوع فیلتر در بحث منسجم در مورد فیلترینگ سیگنال در کنترل PID  بررسی می شود. این سه نوع عبارتند از فیلتر معیار سنجش ، فیلتر خروجی و فیلتر اختلال قابل اندازه گیری . در مرجع  نقش دو گانه فیلتر  بررسی می شود. اول اینکه، فیلتر نوع پیش افقی- پس افقی-   - برای سرعت بخشیدن به داده های سنسور و دوم اینکه، فیلتر پایین گذر برای کاهش تاثیر نویز اندازه گیری مورد استفاده قرار می گیرد. از فیلتر مرتبه اول برای کنترلر PI و از فیلتر مرتبه دوم برای کنترلر PID استفاده می شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



PID control
Stable processes
Open-loop process step

ثبت سفارش جدید