Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " برنامه ریزی تصادفیِ تجمیع کننده‌های خودروهای الکتریکی پلاگین برای شرکت در بازارهای برق و خدمات جانبی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برنامه ریزی تصادفیِ تجمیع کننده‌های خودروهای الکتریکی پلاگین برای شرکت در بازارهای برق و خدمات جانبی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy
سال انتشار
2016
کد محصول
1012552
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به دلیل افزایش مشکلات محیطی و بحران انرژی، انتظار می رود خودروهای الکتریگی پلاگین به طور روزافزون نقش پررنگ تری را در حمل و نقل ایفا کنند. با پیاده سازی تعداد زیادی از خودروها با کنترل مناسب، می توان ذخیره سازی در مقیاس بالا و انعطاف پذیری را برای سیستم های قدرت به ارمغان آورد. تجمیع کننده‌ی خودروی الکتریکی پلاگین، مسئول فراهم سازی توان و کنترل الگوی شارژ این خودروها تحت محدوده مورد قرارداد می باشد. در این مقاله به مسئله برنامه ریزی بهینه‌ی تجمیع کننده های خودروهای الکتریکی پلاگین در بازار برق، با در نظر داشتن عدم قطعیت قیمت های بازار، در دسترس بودن خودروها و حالت فراخوانده شدن توسط ISO در بازار رزرو پرداخته می شود. اثر عدم قطعیت های قیمت بازار و بازار رزور روی مسئله برنامه ریزی خودروی الکتریکی، توسط یک چارچوب برنامه نویسی تصادفی توصیف شد. هدف تجمیع کننده بیشینه کردن سود خود با شارژ کردن خودروهای الکتریکی پلاگین در بازه های زمانی با قیمت پایین و همچنین شرکت در بازارهای خدمات جانبی می باشد. قیود بهره برداری خودروهای الکتریکی پلاگین و قیود خودرو به شبکه در چارچوب پیشنهادی مدل شده اند. یک مثال توصیفی برای تایید عملکرد مدل پیشنهادی نیز ارائه گشته است.

1-مقدمه

افزایش نگرانی در مورد گرمایش جهانی و اثرات بحران انرژی منجر به محبوبیت وسیع خودروهای الکتریکی (EVs) [1] شده است. اهداف دولت برای حمایت از خودروهای الکتریکی (PEV) مانند رشد فن آوری PEV، افزایش انگیزه برای خرید PEV و صرفه جویی در هزینه تولید PEV ، اثرات زیادی روی نفوذ PEV در بازار خودرو در آینده خواهند گذاشت. در روزهای اولیه بازارهای برق، واحدهای تولید تنها شرکت کنندگان در بازار برق بودند. با گذشت زمان، منابع در سمت تقاضا و نیز تجمیع کننده ها، به عنوان نیروگاه مجازی به منظور پاسخگویی به تقاضای سیستم قدرت و افزایش قابلیت اطمینان سیستم با ارائه خدمات جانبی در بازار مشارکت نمودند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Plug-in electric vehicle (PEV)
Energy market
Reserve market

ثبت سفارش جدید