Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " امکان‌سنجی سیستم خودرو به شبکه: یک آنالیز فنی-اقتصادی از ذخیره‌سازی انرژی مبتنی بر خودرو‌های برقی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
امکان‌سنجی سیستم خودرو به شبکه: یک آنالیز فنی-اقتصادی از ذخیره‌سازی انرژی مبتنی بر خودرو‌های برقی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Energy
سال انتشار
2017
کد محصول
1012553
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این تحقیق، توانایی بالقوه خودرو الکتریکی برای کسب درآمد از طریق تامین انرژی ساختمان‌های تجاری در کنار درآمد حاصله از بازارهای خدماتی جانبی در انگلستان مورد ارزیابی قرار گرفته‌است. یک مدل ترکیبی سری زمانی/ محیط شبیه‌سازی آماری با استفاده از داده‌های واقعی توصیف شده‌است که برای تحلیل تجارت الکتریسیته با سیستم خودرو به شبکه به خودرو، ساختمان‌ها و بازار اعمال شده‌است. پارامترهای کلیدی برای این منظور شامل قیمت فروش الکتریسیته خودرو  الکتریکی، هزینه استهلاک باتری و قیمت زیرساخت‌هاست. سه سناریوی خودرو به شبکه توسط داده‎‌های گردش خودروهای مخزن، شاخص قیمت‌گذاری بازار و تقاضای نیم‌ساعته الکتریسیته برای یک ساختمان تجاری موردارزیابی قرار گرفته‌است. نتایج نشان می‌دهد که تامین انرژی برای بازارهای عمده الکتریسیته با درآمد اضافی ناشی از بازار ظرفیت، منجر به بیشترین بازگشت پیش‌بینی شده سرمایه و تولید یک خودرو مجزا به ارزش خالص حدود 8400 یورو می‌شود. این هزینه تامین انرژی برای یک حامل به مدت 10 سال برای سه بار در هفته و برای بازار نیم‌ساعته روز بعد است و شامل هزینه نصب زیرساخت خودرو به شبکه‌است. تحلیل‌ها همچنین نشان می‌دهند که تولید درآمد خالص به شدت تحت‌تاثیر هزینه‌های استهلاک باتری مربوط به چرخه سیستم خودرو به شبکه‌ است.

1-مقدمه

گذار به یک سیستم انرژی جدید که عمدتا براساس الکتریسته بدون کربن یا کربن کم برای سرویس‌هایی مانند گرمایش و حمل‌ونقل باشد، طبق پیشبینی و نیز مشابه آنچه در سایر کشورها دیده‌ شده است، منجر به ریسک بالایی در زمینه امنیت منابع انرژی و هزینه‌های مربوطه در کشور انگلستان می‌شود[1]. پیش‌بینی‌های مرتبط با این حوزه نشان می‌دهند که تا سال 2030 [2] وسایل‌نقلیه الکتریکی بیش از 60 درصد مجموع فروش ماشین‌های جدید را به خود اختصاص خواهند داد، که این امر منجر به افزایش قابل توجه تقاضا در شبکه‌های الکتریسیته، به خصوص در ساعات اوج تقاضا خواهدشد…  

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Vehicle-to-grid
Electric vehicles

ثبت سفارش جدید