Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی تنظیم‌کننده ولتاژ خودکار (AVR) با استفاده از بهینه‌سازی ازدحام ذرات بی‌نظم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی تنظیم‌کننده ولتاژ خودکار (AVR) با استفاده از بهینه‌سازی ازدحام ذرات بی‌نظم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
6th International Conference on Electronics, Computers and Artificial Intelligence
سال انتشار
2014
کد محصول
1012555
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
634 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، به منظور بهینه‌سازی بهره‌های کنترلر PID موجود در سیستم تنظیم‌کننده ولتاژ خودکار (AVR)، یک روش بهینه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی پیشنهاد شده است. عملکرد دینامیکی کنترلر، که با استفاده از الگوریتم بهینه‌سازی ازدحام ذرات بی‌نظم (CPSO) بهینه گشت، با نتایج بدست آمده از بهینه‌‌سازی ازدحام ذرات (PSO) استاندارد مورد مقایسه قرار گرفت. تحلیل پاسخ گذرای سیستم، به منظور بررسی صحت عملکرد روش‌ پیشنهادی به کار گرفته شد.

1-مقدمه

از نقطه نظر کنترل سیستم قدرت، حفظ سطح ولتاژ در مقدار اسمی آن یکی از مهمترین چالش‌ها در یک شبکه توان الکتریکی است، زیرا همه تجهیزاتی که به این شبکه متصل هستند برای یک سطح ولتاژ به خصوص، به نام ولتاژ اسمی، طراحی شدهاند. اگر سطح ولتاژ اسمی از مقدار مورد نظر منحرف شود، عملکرد این تجهیزات تحت تاثیر قرار گرفته و طول عمر آنها کاهش پیدا می کند. علاوه بر این، دلیل مهم دیگر برای کنترل سطح ولتاژ، تلفات توان حقیقی در خطوط است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Automatic Voltage Regulator
Chaotic Particle Swarm Optimization
Transient Analysis

ثبت سفارش جدید