Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کانورتر DC-DC ولتاژ بالای افزاینده نوین با جریان ورودی پیوسته و دارای سلف تزویج شده برای کاربردهای انرژی تجدیدپذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کانورتر DC-DC ولتاژ بالای افزاینده نوین با جریان ورودی پیوسته و دارای سلف تزویج شده برای کاربردهای انرژی تجدیدپذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Industrial Electronics
سال انتشار
2018
کد محصول
1012569
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، یک کانورتر DC-DC غیرایزوله با بهره­ ی ولتاژی زیاد ارائه می­شود. سه عدد دیود، سه عدد خازن، و یک سلف و سلف تزویج ­شده در این کانورتر استفاده می­ شوند. از آنجاکه القاگر به ورودی متصل است، ریپل­ های کوچکی در جریان ورودی ایجاد می­شوند که اهمیت زیادی در تعقیب نقطه­ ی توان بیشینه در پنل­ های فتوولتائیک (PV) دارند. تنش ولتاژی بر روی کلید S توسط دیود D1 و  خازن C1 مقید می­ شود. در نتیجه، کلید اصلی دارای مقاومت روشن کم RDS(on) را می­توان برای کاهش تلفات هدایتی مورد استفاده قرار داد. به علاوه، کلید اصلی تحت جریان صفر، روش می­شود. این موجب کاهش تلفات کلیدزنی می­شود. تحلیل حالت ماندگار کانورتر پیشنهادی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. نهایتاً مدار اولیه­ ی کانورتر پیشنهادی پیاده­ سازی می­شود تا اعتبار این تحلیل­ ها مورد قضاوت قرار گیرد.  

1-مقدمه

تبعات محیطی استفاده از سوخت ­های فسیلی و خالی کردن مخازن زمینی آنها، بکارگیری منابع انرژی پایدار و پاک را ضروری ساخته است. این انرژی­های پاک، شامل پیل­ های سوختی (F.C.)، انرژی بادی و PV را می­توان به عنوان سیستم­ های تولید پراکنده (DG) مورد استفاده قرار داد. این سیستم­ های DG، ولتاژ خروجی کم و وابسته به شرایط جوی دارند [1-3]. برای مثال، در برخی سیستم ­ها، سلول­ های PV به صورت سری به هم وصل می­شوند تا ولتاژ خروجی را افزایش دهند. با اینحال، در اینگونه موارد نمی­توان اثر سایه را نادیده گرفت [4، 5]. کانورتر DC-DC افزاینده­ ی ولتاژ بالا را می­توان در این سیستم ­ها به عنوان کانورترهای رابط برای افزایش ولتاژ خروجی مورد استفاده قرار داد. با اتصال این کانورترها به پنل­های PV، می­توان آنها را بطور مستقل کنترل کرد. نسبت تبدیل بزرگ، بازدهی بالا و اندازه­ ی کوچک، ویژگی­ های اصلی کانورترهای افزاینده­ ی ولتاژ بالا هستند [6-8]. برای کاربردهای PV و F.C.، ریپل کم جریان ورودی نیز اهمیت دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




DC-DC converter
High voltage gain
coupled inductor based converter

ثبت سفارش جدید