Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مروری بر اثر حالت گذرای کنترل توان راکتیو سیستم های فتوولتائیک بر شبکه توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر اثر حالت گذرای کنترل توان راکتیو سیستم های فتوولتائیک بر شبکه توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2018
کد محصول
1012589
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سیستم­ های تولید پراکنده (DG) با وجود ظرفیت کوچکی که دارند، در صورتیکه توان تولید آنها برای سیستم توزیع بطور مناسب کنترل نشود، می­توانند موجب افزایش ولتاژ فیدر شوند. برای جلوگیری از این افزایش ولتاژ، می­توان از به­ روزترین اینورترها برای تطبیق توان راکتیو استفاده کرد، این کنترل Volt/Var نامیده می­شود. به علاوه، این سیستم­ های DG مبتنی بر اینورتر بطور دائم به شبکه­ ی توزیع بزرگ متصلند. در نتیجه، هدف از این مقاله ارائه­ ی یک روش بهینه ­ی کنترل توان راکتیو برای سیستم­ های DG، بویژه سیستم ­های فتوولتائیک (PV) در حالت ماندگار است. هدف دوم این مقاله تحلیل پاسخ حالت گذرای یک شبکه­ ی توزیع به اندازه­ ی کافی بزرگ متصل به سیستم ­های PV با ظرفیت بالا است که توانایی کنترل توان راکتیو را دارند. این شبکه­ ی بزرگ می­تواند در مقایسه با برنامه­ ی تحلیل حالت گذرای مبتنی بر ویرایشگرهای گرافیکی، به شیوه ­ی کارآمدتری توسط برنامه­ ی تحلیل پخش بار حالت ماندگار یا OpenDSS مبتنی بر ویرایشگرهای متنی، بسط داده شود. در نتیجه، این مقاله روشی را بیان می­کند که مدل ­های فیدر ایجادشده در OpenDSS را به برنامه ­ی تحلیل سیستم ­های قدرت حالت گذرا یا DIgSILENT انتقال می­دهد. یعنی روش پیشنهادی یک شبکه­ ی توزیع واقعی به حد کافی بزرگ دارای صدها گره و سیستم­ های PV با ظرفیت بالا را مدل می­کند که توانایی کنترل توان راکتیو را دارد. این مقاله در ادامه به بررسی دینامیک ­های حالت گذرای فیدرها می­پردازد. از تحلیل­ های حالت ماندگار و حالت گذرا به این نتیجه رسیدیم که سیستم­ های PC با ظرفیت بالا و دارای قابلیت کنترل Volt/Var می­توانند افزایش ولتاژ ناشی از تزریق توان خود به فیدر را کاهش داده و اگر به خوبی کنترل شوند، ولتاژ باسی را که به آن متصلند در چارچوب بازه­ ی ولتاژی مورد نظر، تنظیم کنند.

1-مقدمه

برای کاهش وابستگی انرژی به ژنراتورهای معمولی، سیستم­ های مختلف تولید پراکنده (DG) به شبکه­ ی توزیع متصل شده ­اند. زمانیکه آنها برق تولید می­کنند اگر بطور مناسب کنترل نشوند می­توانند ولتاژ فیدر را افزایش دهند، این به خاطر پخش بار معکوسی است که دارند. در نتیجه، طی چند دهه­ ی اخیر، پژوهشگران بسیاری به بررسی پاسخ حالت گذرای شبکه­ ی توزیع میزبان این سیستم ­های DG پرداخته ­اند [2]. برای مثال، برخی مطالعات بر حل مسائل حالت گذرای الکترومغناطیسی شبکه­ ی توزیع تمرکز داشته ­اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید