Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " دستكاري مبتني بر سفارش: شواهدي از بازار سهام هنگ كنگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دستكاري مبتني بر سفارش: شواهدي از بازار سهام هنگ كنگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Financial Crime
سال انتشار
2013
کد محصول
1012644
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
186 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چكيده

هدف: هدف اين مقاله بررسي دستكاري مبتني بر سفارش است كه شامل استراتژي هاي سفارش دهي می باشد.

طرح/ روش/ رويكرد: اين مقاله با استفاده از سوابق عرضه و تقاضا كه در بورس هنگ كنگ و شركت تسويه و مجموعه داده هاي شركت سطح ٢وجود دارد، رويكردي را براي شناسایی سفارشات لغو شده طي دوره زمان عادي مبادلاتي به كار مي گيرد. هم چنين اين مقاله سفارشات لغو شده و فعاليتهاي دستكاري بالقوه مبتني بر سفارشات و رفتارهاي گروههاي مختلف سهام نسبت به اين دستكاري ها را بررسي مي كند.

يافته ها: نتايج تجربي نشان داد كه رابطه بين لغو سفارشات و دستكاري مبتني بر سفارشات بسيار قوي است و نيازمند توجه زيادي است.

ارزش: اين روش مي تواند توسط قانون گذاران و مقامات براي نظارت بر فعاليتهاي مجرمانه در بازار استفاده شود. اين مقاله هم چنين پيشنهاد مي كند كه تجزيه و تحليل داده ها با فراواني بالا موجب بهبود شناسایی فعاليتهاي مبادلاتي در بازار سهام مي شود.

 ١- مقدمه

دستكاري در بازار سهام موضوع مهمي براي پيشگامان بازار و محققان است. از زمان تاسيس بورس، افرادي كه در بازار دستكاري مي كنند به صورت مصنوعي قيمت سهام را تغيير مي دادند تا سود كسب كنند. آلن و گارتن ١٩٩٢، دستكاري در بازار سهام را به سه نوع تقسيم كردند: دستكاري مبتني برقوانين، دستكاري مبتني بر اطلاعات و دستكاري مبتني بر مبادلات. بعد از نظارت گسترده در قانون ١٩٣٤ بورس اوراق بهادار، دو نوع اول دستكاري كه شامل اقدامات صريح براي تغيير ارزش ذاتي شركت و انتشار اطلاعات نادرست يا شايعات براي تغيير قيمت سهام ممنوع شد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Limit order book
Order-based manipulation

ثبت سفارش جدید