Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نظریه سیستم های مدیریت در سازمان های مدرن امروزی- بررسی موردی هتل آل گیت با مسئولیت محدود در بندر هارکورت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نظریه سیستم های مدیریت در سازمان های مدرن امروزی- بررسی موردی هتل آل گیت با مسئولیت محدود در بندر هارکورت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Scientific and Research Publications
سال انتشار
2015
کد محصول
1012668
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
198 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 مقاله حاضر، به بررسی نظریه سیستم های مدیریت در سازمان های مدرن امروزی همچون یک شرکت برجسته بومی مستقر در بندر هارکورت می پردازد. از این رو، در این مقاله، ابتدا یک دیدگاه مقدماتی ارائه می شود و سپس درکی از چگونگی کارکرد نظریه سیستم ها  (یعنی تعیین مدل ورودی و خروجی) نشان داده می شود. این مقاله، نظریه سیستم ها را به دو حوزه تفکر تقسیم بندی کرده است: از یک طرف، به سیستم های سایبرنتیک و سیستم های بسته و از طرفی دیگر، به سیستم های زیست شناسی و سیستم های باز متمایز شده اند.  نظریه سیستم ها به جای تمرکز بر کاهش یک نهاد به بخش ها یا عناصر خود بر روی بخش ها تمرکز می کند.  سازمان به عنوان یک سیستم همانند بخش های یکپارچه ای در نظر گرفته شده است که باید آن بخش ها برای کارایی و اثر بخشی با یکدیگر هماهنگ شوند. فرضیه صفر عدم وجود رابطه بین کاربرد نظریه سیستم های مدیریت و موفیقت سازمانی را رد کرده است. یافته های مطالعه نشان می‏ دهد که سازمان تحت مطالعه، رویکرد سیستم ها را اتخاذ کرده است. این مطالعه پیشنهاد می دهد که سازمان های مدرن باید رویکرد سیستم ها را برای افزایش رشد و سودآوری شرکت اتخاذ کنند.

1- مقدمه

مدت زمان طولانی است که دانشمندان و فیلسوفان تلاش کرده اند تا جهان را درک کنند و از آن سر در بیاورند. دو رویکرد توصیفی و تجویزی برای درک هستی وجود دارد. از نقطه نظر رویکرد توصیفی، نظریه های شناخت، درک و تفکر تشریح می کنند که چگونه ما انگیزه و منطق بیرونی انسان ها را سازماندهی کنیم. در مقابل، از نقطه نظر رویکرد تجویزی، دو رویکرد برای درک از جهان وجود دارد. رویکرد نخست، تقلیل گرایی است و رویکرد دوم نیز رویکرد سیستم ها می باشد. تقلیل گرایان ادعا می کنند که بهترین روش برای درک یک پدیده جدید، مطالعه عملکرد یا خواص بخش های منحصر به فرد آن پدیده است. به عنوان مثال، بهترین روش برای درک نحوه کار کردن بدن انسان، جداکردن  بدن به اجزاء خود آن (یعنی اندام ها، ماهیچه ها، بافت، استخوان و سلول ها) است و سپس خواص هر یک از این عناصر باید بررسی شود (میلر و رایس، 1967)… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



system
management
organization
technology and firms

ثبت سفارش جدید