Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " الگوریتم کنترلی ILST در سیستم PV خورشیدی تک طبقه ای دو منظوره و متصل به شبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم کنترلی ILST در سیستم PV خورشیدی تک طبقه ای دو منظوره و متصل به شبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Electronics
سال انتشار
2014
کد محصول
1012684
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 در این مقاله، سیستم فتوولتائیک خورشیدی (SPV) تک طبقه ای سه فاز و متصل به شبکه ارائه می شود. این سیستم پیشنهادی دو منظوره است، چرا که نه تنها انرژی خورشیدی استخراج شده را به شبکه تزریق می کند بلکه باعث بهبود کیفیت توان در سیستم توزیع نیز می شود. این سیستم پیشنهادی به منظور ردیابی نقطۀ حداکثر توان (MPPT)، تزریق انرژی SPV به شبکه، کاهش هارمونیک های بارهای متصل در نقطۀ تزویج مشترک (PCC) و متعادل سازی جریان های شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم SPV از مبدل منبع ولتاژ (VSC) سه فاز برای انجام تمام این کارها استفاده می کند. یک الگوریتم کنترلی بهبود یافتۀ مبتنی بر ردیاب سینوسی خطی (ILST) برای کنترل VSC پیشنهاد شده است. در سیستم پیشنهادی، ولتاژ لینک dc متغیری برای MPPT استفاده می شود. روشی برای جبران لحظه ای که تغییرات توان PV را برای پاسخ دینامیکی سریع ترکیب می کند، مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم SPV در ابتدا در MATLAB همراه با Simulink و جعبه ابزارهای سیستم sim-power شبیه سازی شده است و نتایج شبیه سازی از طریق آزمایش مورد تأیید قرار گرفته اند. سیستم SPV پیشنهادی و الگوریتم کنترلی آن در سیستم توزیع سه فاز برای بهبود کیفیت توان و بهبود استفاده از VSC پیاده سازی شده است. اعواج های هارمونیک کل (THD) جریان های شبکه و ولتاژهای PCC در استانداردهای IEEE-929 و IEEE-519 قابل مشاهده هستند.

1- مقدمه

افزایش نرخ کاهش منابع انرژی متعارف مانند نفت، زغال سنگ و ذخایر محدود آنها سبب شده است تا توجه جهان به منابع انرژی غیر متعارف جلب شود. آرایۀ فتوولتائیک خورشیدی (PV) دارای رابطه ای غیر خطی بین ولتاژ و جریان خود می باشد، بدین معنی که نمی توان آن را با منبع ولتاژ ایده آل و یا جریان ایده آل تقریب زد. به علت غیر خطی بودن رابطۀ بین ولتاژ و جریان خروجی، تنها یک مجموعه از ولتاژ و جریان وجود دارد که تواند خروجی برای آن حداکثر می باشد، این نقطۀ خاص نقطۀ حداکثر توان (MPP) نامیده می شود، و عمدتا به سطح تابش و درجه حرارت آرایۀPV  بستگی دارد [1]. به علت غیر خطی بودن، مبدل های الکترونیک قدرت سوئیچینگ برای ردیابی نقطۀ حداکثر توان (MPPT) مورد نیاز می باشند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Maximum power point trackers
Voltage control
Power conversion

ثبت سفارش جدید