Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " برنامه ریزی توسعه شبکه های توزیع توان الکتریکی چند مرحله ای بهینه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برنامه ریزی توسعه شبکه های توزیع توان الکتریکی چند مرحله ای بهینه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Electrical Power & Energy Systems
سال انتشار
2014
کد محصول
1012686
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

 برنامه ریزی توسعه بهینه شبکه توزیع توان الکتریکی برای برآوردن رشد بار سیستم و غلبه بر رفتار شبه دینامیک پارامترهای شبکه با در نظر گرفتن تعداد زیادی از قیود، یک مسأله بهینه سازی چند هدفی مشکل است. این مقاله، الگوریتم رقابتی استعمارگر (ICA) توسعه یافته جدید را برای برنامه ریزی توسعه بهینه شبکه توزیع، پیاده سازی می کند. توپولوژی شبکه توزیع ولتاژ متوسط (MV) به عنوان ستون فقرات سیستم های توزیع توان الکتریکی، با تعیین اندازه، جایابی و زمان بندی بهینه اجزای شبکه ولتاژ متوسط مانند پست HV و مسیرهای تغذیه کننده MV، طراحی می شود. یک برنامه ریزی توسعه چند مرحله ای، برای در نظر گرفتن رفتار دینامیک قیود پارامترهای سیستم، مدیریت دارایی و جغرافیایی پیشنهاد شده است. به منظور رسیدن به حل عمومی، یک کدگذاری بهینه، برای پارامترهای ICA توسعه یافته است. الگوریتم حریصانه برای حل مسأله درخت پوشای کمینه برای ساخت یک پیکربندی شعاعی از شبکه غربالی، استفاده شده است. در هر مرحله از مسأله، نتایج به صورت کامل توسط شکل یا جدول نشان داده شده اند. یک تحلیل حساسیت برای نشان دادن استحکام نتایج نسبت به تغییر پارامترهای ICA استفاده شده است. نتایج بدست آمده با GA به عنوان یک ابزار بهینه سازی معروف مقایسه شده اند. بازده و قابلیت این روش، بر روی یک شبکه توزیع نسبتا بزرگ در حال توسعه، تست شده است.

-1مقدمه

سیستم توزیع الکتریکی، نقطه اتصال بین شبکه انتقال قدرت و تأمین انرژی برای مصرف کنندگان است. اخیرا، به علت اهمیت سیستم های توزیع در محیط های مقررات زدایی شده و شبکه هوشمند از دیدگاه شرکت های برق و مصرف کنندگان، بهره برداری، توسعه و برنامه ریزی سیستم های توزیع توان الکتریکی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. یکی از مسائل اصلی برنامه ریزی بلند مدت در سیستم توزیع، حساسیت آن به پارامترهای سیستم مانند بار پیش بینی شده، مدیریت دارایی ها و قیود اقتصادی است. این عدم قطعیت ها رویه های برنامه ریزی را با مشکلات ناخواسته زیادی مواجه می کنند. برای غلبه بر ناکارایی مشکلات اشاره شده، لازم است که شبکه برنامه ریزی شده، در بازه های مشخص ارزیابی و تجزیه شود. یک رویه برنامه ریزی چند مرحله ای می تواند به حل برنامه ریزی توسعه غیر دینامیک شبکه در کار قبل کمک کند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Optimal Distribution System Planning (ODSP)
Optimal feeder routing
Optimal HV substation placemen

ثبت سفارش جدید