Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " عملیات و مدیریت ریزشبکه با استفاده از پیکر بندی مجدد احتمالاتی و در مدار قرارگیری نیروگاه ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عملیات و مدیریت ریزشبکه با استفاده از پیکر بندی مجدد احتمالاتی و در مدار قرارگیری نیروگاه ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, International Journal of Electrical Power & Energy Systems
سال انتشار
2016
کد محصول
1012687
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 یک مدل آماری برای مدیریت ریز شبکه روز آتی در این مقاله پیشنهاد شده است. مدل ارائه شده به صورت همزمان از پیکربندی مجدد احتمالاتی و تعهد واحد جهت دستیابی به نقاط تنظیم بهینه در واحدهای MG بعلاوه ساختار بهینه MG برای بازار برق روز آتی استفاده می‌کند. روش عملیاتی پیشنهاد شده به منظور حداکثر کردن سود MG با درنظرگفتن تقاضا بار و عدم قطعیت تولید انرژی بادی به کار گرفته شده است. سود روز آتی MG به صورت تابع هدف (OF) در نظرگرفته شده و و الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO) به منظور حل مسئله مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مدلسازی عدم قطعیت‌ها، برخی طرح‌ها با توجه به شبیه سازی مونت کارلو تولید می‌شوند و عملیات بهینه MG تحت این روش‌ها تحلیل می‌شوند. مورد مطالعاتی یک MG متعارف 10-بأس است که شامل توربین بادی (WT)، باتری، میکرو-توربین ها (MT)، و بارهای ضروری و غیر ضروی است. این MG به شبکه بالادستی در یک باس متصل می‌شود. درنهایت، نقاط تنطیم بهینه واحدهای پخش بار و بهترین ساختار MG توسط تجمیع روش ها انجام شده و این مقادیر برای عملیات روز آینده پیشنهاد شده‌اند. درواقع، مدل پیشنهاد شده قادر به حداقل کردن اثرات نامطلوب عدم قطعیت در سود MG توسط ایجاد طرح‌های مختلف است.

-1مقدمه

شبکه‌های توزیع به منظور کاهش تلفات توان، توازن بار، و خدمات تعمیرات در شرایط عملیاتی حیاتی پیکربندی مجدد می‌شوند [1]. تأثیر MG بر پیکربندی مجدد شبکه توزیع (DNR) در [2-4] بحث شده است. به منظور حل کردن مسئله DNR بهینه برای حداقل کردن تلفات توان، الگوریتم PSO با استفاده از روش‌های تولید شده توسط MCS در [2] ارائه شده است. پخش بار اقتصادی بار (ED) و DNR با درنظر گرفتن هزینه‌های تولید و ذخیره سازی در MG، ابزار و تلفات توان شبکه به صورت OF ، در [3,4] مطالعه شده است. ژنراتورهای توزیع شده (DG) توسط طبیعت تصادفی با توجه به پیش بینی داده آب و هوا درنظر گرفته شده است. با این حال، بار ED و DNR در بازه‌های زمانی مشترک درنظر گرفته نشده اند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Reconfiguration
Unit commitment
Micro-grid
Uncertainty

ثبت سفارش جدید