Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حفاظت ریزشبکه مبتنی بر جریان ترتیبی تطبیقی برآیند : یک روش جدید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حفاظت ریزشبکه مبتنی بر جریان ترتیبی تطبیقی برآیند : یک روش جدید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2017
کد محصول
1012778
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، یک روش رله ­گذاری اضافه جریان جه تدار تطبیقی مبتنی بر جریان­ های برآیند ترتیبی مثبت (PSQ) و ترتیبی منفی (NSQ) برای حفاظت از ریزشبکه پیشنهاد می­شود. به دلیل تغییر در مُد عملیاتی ریزشبکه، سطح و جهت جریان خطا تغییر می­ کند. در صورت وقوع خطا در هر قطعه از خط ریزشبکه، هماهنگی بین رله­ های اولیه و پشتیبان اضافه جریان به خاطر تغییرات در سطح و جهت جریان خطا از بین می­رود. با آغاز خطا، جریان تأمین­ شده توسط منبع انرژی توزیع­شده ­ی مبتنی بر اینورتر (IBDER) در گستره ­ی 2 پریونیت است. برای حل مسأله ­ی هماهنگی حفاظتی، این مقاله تنظیمات رله­ ی اضافه جریان تطبیقی با استفاده از جریان ­های برآیند PSQ و NSQ را ارائه می­دهد که طی رخداد خطا به وجود می ­آیند. افزون بر این، جهت خطا با استفاده از تغییر فاز جدید بین جریان ­های خطای ترتیبی پیش از وقوع خطا و برآیند به دست می­ آید. روش پیشنهادی بر روی یک بورد پردازنده ­ی dSPACE پیاده ­سازی می­شود که به شبیه­ سازی دیجیتال لحظه­ ای (RTDS) متصل است تا آزمون سخت ­افزار در حلقه (HIL) را انجام دهد. شبیه ­سازی ­های گسترده و نتایج سخت­ افزاری به دست آمده برای چندین مُد عملیاتی ریزشبکه بیانگر اثربخشی روش پیشنهادی است. این روش پیشنهادی، مستقل از اطلاعات ولتاژ است.

1-مقدمه

با افزایش نیاز به برق طی سالیان اخیر، نفوذ منابع انرژی توزیع ­شده (DER ها) همچون فتوولتائیک­ (PV ها)، توربین­ های بادی، پیل­ های سوختی و میکروتوربین­ ها، گزینه­ های جذابی برای مزایای مختلفی همانند کاهش انتشار کربن دی ­اکسید، صرفه­ جویی در هزینه ­های انرژی، کاهش هزینه ­های خط، و قابلیت اطمینان بالاتر سیستم هستند ....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Distributed energy resources (DERs)
dSPACE processor
microgrid protection
mode of operation

ثبت سفارش جدید