Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیستم Massive MIMOe فاقد سلول در مقابل سلول های کوچک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم Massive MIMOe فاقد سلول در مقابل سلول های کوچک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON WIRELESS COMMUNICATIONS
سال انتشار
2017
کد محصول
1012786
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
60
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سیستم MIMO (چند ورودی- چند خروجی) عظیم فاقد سلول از تعداد بسیار زیادی نقاط دسترسی توزیع­ شده (AP ها) تشکیل شده که همزمان به تعداد به مراتب کمتری از کاربران در منابع فرکانسی / زمانی یکسان مبتنی بر اندازه­ گیری مستقیم مشخصه ­های کانال، سرویس می­دهند. هر کدام از AP ها و کاربران تنها یک آنتن دارند. AP ها اطلاعات وضعیت کانال را از طریق عملیات جداسازی زمانی مسیر رفت و برگشت و دریافت سیگنال ­های پایلوت uplink ارسال­شده توسط کاربران، به دست می­ آورند. AP ها مالتی­پلکس کردن / دی­مالتی­پلکس کردن را از طریق پرتودیسی توأمان بر روی downlink انجام داده و فیلتر کردن نیز بر روی uplink انطباق می­یابد. عبارات فرم بسته­ برای توان عملیاتی uplink و downlink کاربر واحد به الگوریتم ­های کنترل توان بیشینه-کمینه ختم می­شود. کنترل توان بیشینه-کمینه امکان سرویس ­دهی مناسب و یکنواخت در کل حوزه­ ی پوشش را فراهم می­ آورد. الگوریتم تخصیص پایلوت به کاهش اثرات آلودگی پایلوت کمک می­کند، اما کنترل توان اهمیت به مراتب بیشتری در این حوزه دارد.

MIMO عظیم فاقد سلول عملکرد سطح بالایی در طرح معمولی سلول کوچک دارد، که به موجب آن هر کاربر توسط AP اختصاصی سرویس ­دهی می­شود، این هم در قالب احتمال 95% توان عملیاتی به ازای هر کاربر و هم ایمنی همبستگی مکانی محوشدگی سایه است. تحت شرایط محوشدگی سایه­ ی غیرهمبسته، طرح فاقد سلول، بهبود تقریباً 5 برابری را در احتمال 95% توان عملیاتی به ازای هر کاربر در طرح سلول کوچک و بهبود 10 برابری در شرایط وجود همبستگی محوشدگی سایه را فراهم می­ آورد.

1-مقدمه

سیستم MIMO عظیم که در آن یک ایستگاه پایه با تعداد زیادی آنتن بطور همزمان به انبوهی از کاربران با منبع فرکانسی / زمانی یکسان خدمت­ رسانی می­کنند، یک فناوری نویدبخش دسترسی بی­سیم 5G  است که می­تواند توان عملیاتی بالا، قابلیت اطمینان، و بازدهی انرژی با پردازش سیگنال ساده فراهم آورد [2، 3]. آرایه های عظیم آنتن­ها در ایستگاه پایه را می­توان در چیدمان­های توزیع­شده یا مرتب مستقر نمود. معماری­ های MIMO عظیم مرتب که در آن تمامی آنتن­ های سرویس در یک منطقه­ کنار هم قرار گرفته ­اند، مزایایی همچون نیاز کم به بک­هال دارد. در مقابل، در سیستم ­های MIMO عظیم توزیع ­شده، آنتن­های سرویس در ناحیه­ ی بزرگی توزیع می­شوند. با توجه به توانایی سیستم­های توزیع­ شده، توانایی آنها در بهره­ برداری کارآمدتر از تنوع در برابر محوشدگی سایه می­تواند احتمال به مراتب بالاتری را برای پوشش در مقایسه با MIMO عظیم مرتب [4] به بهای افزایش الزامات بک­هال فراهم آورد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Cell-Free Massive MIMO system
conjugate beamforming
Massive MIMO

ثبت سفارش جدید