Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی نفت " با موضوع " امنیت ذخیره سازی در ازدیاد برداشت با دی اکسید کربن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
امنیت ذخیره سازی در ازدیاد برداشت با دی اکسید کربن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Procedia
سال انتشار
2017
کد محصول
1012800
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

واحد پایلوت مانیتورینگ CO2 ، Pembina Cardium به عنوان یک سایت آزمایشی برای تعیین نقش نسبی مکانیزم های به دام انداختن استفاده شد. دو روش برای ارزیابی این توزیع ارائه شده است. یک روش ژئوشیمیایی با استفاده از داده های تجربی از سایت برای تعیین توزیع فاز CO2 در تعدادی از چاه های تولیدی مورد استفاده قرار گرفت که طی دو سال تزریق CO2 ماهانه مورد نمونه برداری قرار گرفت. علاوه بر این، یک شبیه سازی مخزن ساده انجام شد. نتایج نشان می دهد که مقادیر قابل توجهی از CO2 در فاز نفتی ذخیره می شود و بنابراین مقدار CO2 را به عنوان یک فاز آزاد شناور کاهش می دهد و به تبع آن امنیت ذخیره سازی افزایش می یابد.

1-مقدمه

مطالعات مقدماتی ازدیاد برداشت با CO2 در کانادا نشان می دهد که در تنظیمات CO2-EOR، تداخل حلالیت در فازهای آب و هیدروکربنی اتفاق می افتد. به این ترتیب فرض بر این است که CO2-EOR ممکن است مقدار بیشتری از CO2 ذخیره شده را نسبت به عملیات ذخیره سازی صرفا غیر EOR ذخیره کند. هدف اصلی این مطالعه برای تعیین کمیت چگونه به دام انداختن حلالیت بالا در درون هر دو فاز آبی و هیدروکربنی در تنظیمات CO2-EOR بود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی نفت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی نفت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


CO2 Enhanced Oil Recovery
CO2 Storage Security
CCS
CO2 solubility
trapping mechanisms

ثبت سفارش جدید