Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " خروج بازاریابی از رکود: احیاء در راه است، اما هیچ چیزی مثل سابق نخواهد شد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خروج بازاریابی از رکود: احیاء در راه است، اما هیچ چیزی مثل سابق نخواهد شد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Marketing Review
سال انتشار
2010
کد محصول
1012808
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
264 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

رکود اقتصادی اواخر دهه 2000 میلادی، تغییرات اساسی در چشم انداز کسب وکار و بازار بوجود آورد. همانطورکه احیاء اقتصادی در زمان های مختلف شرکت های متفاوتی را به استطاعت رساند، تنظیم مجدد استراتژی های بازاریابی با "هنجارهای جدید" یک ضرورت می باشد. احیاء اقتصادی فرصت های جدید بلکه ریسک ها و چالش هایی را موجب می شود که استراتژی های جدید نیاز دارند. وضعیت بازار جدید، بعنوان "عصر صرفه جویی " تلقی می شود که رفتار خرید مشتری را به شدت تغییر داده است و محیطی متأثر از شک و تردید عمومی و فقدان اعتماد به یکدیگر در مسائل کسب و کار را فراهم می کند. ساختارهای رقابتی بازارها، مجدداً توسط تاثیرات رکود اقتصادی طراحی شده اند و شرایط جدیدی را برای تامین کنندگان ایجاد می کنند. گزینه های رشد بین الملل برای احیاء اقتصادی، از طریق کاهش دسترسی به منابع مالی و رشد مکتب حمایتی بین المللی محدود خواهند شد. دستور کار اقدام را برای مدیران اجرایی پیشنهاد می کنیم تا در آماده سازی کسب و کارهایشان برای چالش های احیاء اقتصادی مدنظر قرار دهند. دستورکار پیشنهادی ما به مسائلی از این قبیل می پردازد: غلبه بر مقاومت در برابر تغییر؛ ایحاد مجدد استراتژی بازاریابی برای محیط بازار جدید؛ اولویت بندی حسگری بازار؛ نوآوری سریع در استراتژی تولید؛ تفکری مجدد بر ارتباطات بازاریابی؛ توسعه مزیت رقابتی مبتنی بر ارزش؛ و بازسازی روابط زنجیره ارزش آسیب دیده. چالش برای مدیران اجرایی عبارتست از: آماده شدن برای محیط بعد از رکود از طریق بررسی مجدد مبانی مدل های کسب وکار و قابلیت های اصلی شان برای ارائه‌ی ارزش برتر که توسط مشتریان دوره بعد از رکود درخواست خواهد شد.

1-مقدمه

ضرورت و الزام برای تحول استراتژی

نظرات مختلف به این موارد تقسیم بندی می شوند که آیا "رویش احیاء" از رکود و بحران اقتصادی واضح و مبرهن می باشد یا اینکه این دیدگاه، بی جهت خوش بینانه و حاکی از "طلوعی کاذب " می باشد. آنچه که قطعی و مشخص است، این است که این رکود و بحران اقتصادی به پایان خواهد رسید، اگر چه در ابتدا احتمال بروز "رکود مضاعف " نیز وجود دارد. پیش بینی ها حاکی از آن است که اقتصاد جهان در بیست سال اول قرن 21، رشد دو برابری خواهد داشت و این نشان دهنده این است که رشد اقتصادی فقط با رکود متوقف شده است. پل اورمرود – کارشناس پیش بینی کننده مسائل اقتصادی در این رابطه گفت، علیرغم افت قابل توجه تولیدات در سال های 2008-2009، تاریخ نشان می دهد که رکودهای اقتصادی که بیش از دو سال به طول می انجامند، معدود هستند و بیشتر احیاءهای اقتصادی در زمان شروع قوی هستند – یک پیش بینی خوش بینانه این است که هر چه رکود عمیق‌تر باشد، جهش بیشتر خواهد بود... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Recession
Economic recovery
Post-recession environment

ثبت سفارش جدید