Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل شبکه توزیع فعال مستقل- آشنایی(معرفی) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل شبکه توزیع فعال مستقل- آشنایی(معرفی)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Environment and Electrical Engineering EEEIC
سال انتشار
2014
کد محصول
1012837
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
999 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 استقلال، امنیت و قابلیت اطمینان سیستم های توزیع انرژی در حال کار، همراه با استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر (RES)، مهم ترین موضوعات تحقیق و توسعه مرتبط با انرژی، در سال های اخیر هستند. مقاله ارائه شده، توسعه، تست و تحلیل مفهوم یک شبکه توزیع فعال (AADG) با مجموعه الزامات مشخص زیر را معرفی می کند: 1) عملکرد مستقل، بدون وابستگی به انرژی شبکه های توان خارجی، 2) عملکرد با تولید و مصرف کاملا متوازن انرژی الکتریکی، 3) امکان ذخیره انرژی، 4) استفاده غالب از RES، 5) قابلیت کار با بارهای غیر سنتی، 6) نوع جدید حفاظت شبکه که اجازه پخش بار دو طرفه را می دهد و 7) سیستم مدیریت انرژی فعال و هوشمند. اهداف اصلی پروژه پیشنهادی، کامل کردن توسعه یک بستر آزمایش AADG و تحلیل ویژگی ها و مشخصه های آن هستند.  این بستر آزمایش، به شکل سیستم انرژی هوشمند برای یک خانه با انرژی مستقل خواهد بود. این سطح انرژی برای این انتخاب شده که امکان طراحی، تست، بهره برداری و تحلیل سیستم را بدهد. با این وجود، نتایج این مطالعه، مقیاس پذیر و در نتیجه قابل اعمال به سیستم های انرژی بزرگتر مانند شهرها و جوامع هوشمند، خواهند بود. این نتایج، از توسعه سیستم های توزیع توان جدید و پیشگام و بهبود بازده، امنیت و قابلیت اطمینان سیستم های موجود، پشتیبانی خواهد کرد. محصولات نهایی این پروژه، روش ها، ابزار و وسایلی خواهند بود که الزامات خاص لیست شده در بالا را مورد توجه قرار می دهند.

-1مقدمه

اخیرا، از وقتی کشورها با کاهش منابع انرژی تجدید ناپذیر و اثرات نامساعد تغییر آب و هوایی ناشی از صدور کربن مواجه شده اند، ایجاد شبکه هوشمند، به عنوان یکی از بزرگترین چالش های این قرن مطرح شده است. شبکه هوشمند، عموما به دسته ای از فن آوری اشاره دارد که برای سیستم های تحویل برق عمومی، از کنترل و اتوماسیون از راه دور، استفاده می کند. به طور خاص تر، شبکه هوشمند، می تواند به عنوان یک سیستم الکتریکی در نظر گرفته شود که از اطلاعات، فن آوری های ارتباطی ایمن مجازی دو طرفه و هوش مصنوعی، به شکلی یکپارچه در سراسر تولید، انتقال، پست ها، توزیع و مصرف استفاده می کند تا سیستمی ایجاد شود که پاک، امن، ایمن، قابل اطمینان، انعطاف پذیر، کارآمد و با دوام باشد. این، فرصت بی سابقه ای را برای انتقال صنعت انرژی به دوره جدیدی از قابلیت اطمینان، دسترسی و بازده، ارائه می کند که در اقتصاد و سلامت محیط ما، سهم خواهد داشت. در طول دوره انتقال، انجام تست، بهبود فن آوری، آموزش مصرف کننده، توسعه استانداردها و مقررات و اشتراک اطلاعات بین پروژه ها برای اطمینان از اینکه مزایایی که از شبکه هوشمند در رویا داریم، تبدیل به واقعیت می شوند، حیاتی خواهند بود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Home appliances
Smart grids
Power generation

ثبت سفارش جدید