Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " نمایه سازی مصرف کننده برای برنامه های پاسخ تقاضا در شبکه های هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نمایه سازی مصرف کننده برای برنامه های پاسخ تقاضا در شبکه های هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Innovative Smart Grid Technologies-Asia ISGT Asia
سال انتشار
2012
کد محصول
1012838
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 در این مقاله، ما مدل های جدیدی برای تخمین پاسخ تقاضا مشتریان در یک محیط انرژی هوشمند که درآن مشتریان به اطلاعات قیمت برق به صورت بلادرنگ دسترسی دارند و می توانند از طریق یک سیستم مخابراتی دو جهته به سیگنال های قیمت توسط تغییرات مصرف انرژی خود پاسخ دهند را پیشنهاد داده ایم. ما یک مدل تصادفی که دو عنصر اصلی رفتار پاسخ تقاضا مشتریان را مشخص و کاهش می دهد را معرفی کرده ایم که به صورت یک رفتار حالت دائمی طولانی مدت و یک رفتار پاسخ دینامیکی کوتاه مدت می باشد. سپس یک روش جهت تخمین توزیع احتمال شرطی تقاضا آتی که بیانگر تقاضا فعلی و اطلاعات قیمت بوده و مشخصه احتمالی کاملی از رفتار پاسخ دینامیکی کوتاه مدت را بیان می کند را پیشنهاد داده ایم .این روش بسیاری از اطلاعات موجود در رفتار مشتریان را از یک مجموعه مشخص داده، نسبت به روش سنتی که آماره هایی مانند کشش تقاضا را به صورت مستقیم تخمین می زند را استخراج می کند. ما روش خود را با داده تجربی پاسخ تقاضای مناطق مسکونی به دست آمده از پروژه المپیک پنسیلوانیا نشان داده و به تفضیل نتایج روش پیشنهاد شده را بحث می کنیم.

-1مقدمه

توانایی مخابرات دو طرفه بین کاربران نهایی انرژی و صنایع همگانی، یکی از ویژگی های اصلی در یک سیستم شبکه هوشمند در کنترل بار تسهیل شده بوده و پاسخ تقاضا مانند موارد بیان شده در پروژه نمایش شبکه هوشمند شمال غربی اقیانوس آرام نشان داده شده است [1],[2]. در [3] و [4]، نویسندگان مکانیزم های کنترل انتقالی و مسائل طراحی محرک برای چنین شبکه انرژی هوشمند بزرگی را ارزیابی کرده اند. ما یک پروژه نمایش شبکه هوشمند جامع را در شمال شرقی اقیانوس آرام آغاز کرده ایم. پروژه شامل 60 هزار مشتری از 12 صنایع مختلف در 5 ایالت است که سیستم برقی انتها به انتها از تولید به مصرف را پوشش می دهد و در اطراف یک زیرساخت جایگزین در اندازه گیری هوشمند به کارگرفته شده ایجاد شده است [1]

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Smart grids
consumer behavior
demand re­sponse
price elasticity
Markov chain

ثبت سفارش جدید