Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک مدل سیستم مدیریت انرژی پاسخ تقاضا در تاسیسات صنعتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مدل سیستم مدیریت انرژی پاسخ تقاضا در تاسیسات صنعتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Smart grid communications
سال انتشار
2013
کد محصول
1012840
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 مدیریت انرژی، پاسخ تقاضا قابلیت اطمینان شبکه های الکتریکی را بهبود بخشیده و هزینه برق مشتریان را توسط انتقال بخشی از تقاضا از نقطه پیک به دوره های تقاضا خارج از پیک، کاهش می دهد. در سمت تقاضا، تاسیسات صنعتی مقدار زیادی از برق را مصرف کرده و نیازهای فوری جهت پیاده سازی مدیریت انرژی پاسخ تقاضا را برجسته می کنند. در این مقاله، ما یک مدل کلی سیستم های مدیریت انرژی پاسخ تقاضا را برای تاسیسات صنعتی پیشنهاد داده ایم. این مدل شامل المان های مدل، معماری مدل، و روش های پاسخ تقاضا صنعتی است. مدل پیشنهاد شده یک مفهوم سرراست از طراحی و تحلیل سیستم های پاسخ تقاضا را در تاسیسات صنعتی را فراهم کرده و به توسعه استانداردها برای چنین سیستمی کمک می کند. ما همچنین یک مثال از این مدل اعمال شده در یک مرکز تولید فولاد، ارائه کرده ایم.

-1مقدمه

شبکه برق متعارف، عمدتاً قابلیت اطمینان را از طریق افزایش ظرفیت توان در سیستم با پخش بار یک طرفه از نیروگاه به مصرف کننده تضمین می کند [1]. با این حال، توسعه سریع اطلاعات و تکنولوژی های مخابراتی، شبکه های برق جدید را قادر به فراهم کردن ارتباطات بین تامین کنندگان تجهیزات و مصرف برق بوده و درنتیجه اطلاعاتی در مورد رفتار دیگران دارند. چنین شبکه ای در حالت کلی اشاره به یک شبکه هوشمند دارد (SG). در یک SG، مصرف کنندگان برق به صورت فعال در بهبود قابلیت اطمینان و بازده شبکه برق توسط انتقال بار از دوره های تقاضا پیک به دوره های خارج از پیک شرکت می کنند که مفهوم اصلی پاسخ تقاضا است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Feeds
Monitoring
Switches
Silicon

ثبت سفارش جدید