Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل توزیع شده ی یکپارچه برای حالات عملکرد ریزشبکه ی DC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل توزیع شده ی یکپارچه برای حالات عملکرد ریزشبکه ی DC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on Power Systems
سال انتشار
2016
کد محصول
1012844
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

این مقاله یک استراتژی کنترل توزیع ­شده ­ی یک پارچه برای حالات عملکرد ریزشبکه ­ی DC، بدون مخابره ­ی ولتاژ باس یا مکانیزم­ های تشخیص حالت که معمولا برای استراتژی­ های کنترل غیرمتمرکز موردنیاز می­ باشند، پیشنهاد می­ نماید. استراتژی کنترل پیشنهادی براساس مجتمع­ سازی نوین کنترل­ کننده ­های توزیع ­شده، جهت متعادل نمودن انرژی بین سیستم ذخیره ­سازی انرژی ریزشبکه­ ی DC با کنترل­ کننده ­های توزیع ­شده ­ی مورداستفاده برای تنظیم ولتاژ باس متوسط ریزشبکه­ی DC، و یک روش جدید برای کنترل یک سوساز متصل به شبکه که ساختار کنترل توزیع­ شده را حفظ (برقرار) می ­کند، می­ باشد. تحت استراتژی کنترل پیشنهادی، گذارهای حالت یکپارچه بین حالات عملکرد مختلف به لحاظ کیفیتی حاصل می­ شوند، یعنی، 1) عملکرد متصل به شبکه با یک سوسازِ فراهم­ کننده ­ی تعادل بار، 2) عملکرد متصل به شبکه با یک سوسازِ شارژکننده ­ی سیستم ­های ذخیره­ سازی انرژی، و 3) عملکرد جزیره ­ای. در همه­ ی حالات عملکرد، ولتاژ باس متوسط ریزشبکه­ ی DC روی مقدار مرجع ولتاژ ریزشبکه تنظیم می ­شود، و سیستم­ های ذخیره ­سازی انرژی به منظور حصول و برقراری یک سطح انرژی متعادل، مستقل از حالت عملکرد، کنترل می ­شوند. شبیه ­سازی­های ارائه ­شده، عملکرد استراتژی کنترل پیشنهادی را برای یک مرکز داده­ ی VDC 380 با تولید فتوولتائیک متناوب و تاخیرهای ارتباطی موردانتظار بواسطه ­ی اجرای یک شبکه­ ی کنترل WiFi، نشان می­ دهد.

-1مقدمه

منابع تولید تجدیدپذیرِ توزیع­ شده به منظور افزایش اطمینان انرژی، کاهش تلفات انتقال، و ایجاد آلودگی کمتر، بطور افزاینده در داخل شبکه ­های قدرت گنجانده می­ شوند [1]. لیکن، ماهیت تناوبی منابع تولید تجدیدپذیر، چالش­ هایی برای شبکه­ های قدرت مرسوم AC ایجاد  می ­نماید، و می­تواند کیفیت توان و پایداری شبکه را کاهش دهد. ازدیاد ادوات  ذخیره سازی انرژی (ES) و بارهای با مراحل تبدیل توان DC، به افزایش منابع تولید تجدیدپذیرِ توزیع­ شده، نظیر فتوولتائیک (PV) و تولید بادی سرعت متغیر مربوط است [2]…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Microgrids
Voltage control
Decentralized control

ثبت سفارش جدید