Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ارزیابی قابلیت اطمینان برای شبکه‌های هوشمند و سیستم‌های توزیع برق آینده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی قابلیت اطمینان برای شبکه‌های هوشمند و سیستم‌های توزیع برق آینده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Conference on Technologies for Sustainability
سال انتشار
2015
کد محصول
1012878
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
991 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شبکه‌های هوشمند در سیستم‌های ارتباطی و فناوری‌های کنترلی به‌منظور ارائه بازدهی بیشتر و قابلیت اطمینان برق برای مصرف‌کننده، مشارکت می‌کنند. پیدایش چنین سیستم‌های قدرتی به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد که برق را تولید و یا ذخیره کند و در صورت خروج و یا قطع شبکه اصلی، از آن برق استفاده نماید. بنابراین، خروج برق در سمت تولیدکننده الزاماً به معنی از دست رفتن برق نیست. این مقاله یک پروسه جدید را برای ارزیابی قابلیت اطمینان سیستم‌های توزیع آینده که توسط منابع انرژی پراکنده در سمت مصرف‌کننده تأثیر می‌پذیرند (DER) ارائه می‌کند. روش پیشنهادی برای محاسبه شاخص‌های قابلیت اطمینان نظیر SAIFI و SAIDI, بر اساس شبیه‌سازی مونت‌کارلو بوده و نتایج به دست آمده نیز برای مطالعات موردی با مصرف‌کننده‌های خانگی، تجاری و صنعتی، تولید تجدید پذیر و سیستم‌های باتری، ارائه می‌گردد.

1-مقدمه

قابلیت اطمینان همیشه بیشترین اهمیت را در طراحی، بهره‌برداری و برنامه‌ریزی سیستم‌های برق دارا می‌باشد. در دهه‌های اخیر، قابلیت اطمینان سیستم‌های توزیع به این خاطر که زندگی روزمره مردم به‌شدت به برق وابسته است، از اهمیت بالایی برخوردار شده است. بر اساس گزارش موسسه اطلاعات انرژی US (EIA), بیش از سه دهه است که مصرف برق توسط دستگاه‌های خانگی و تجهیزات الکترونیکی در مصرف‌کننده‌های خانگی در US دو برابر شده است [1]. افزایش شدید تلفن‌های هوشمند، رشد خودروهای برقی، و کاربردهای جدید برق لزوم قابلیت اطمینان و نیز دسترسی به برق را افزایش داده است. امروزه، برق برای فروش به مصرف‌کننده است، به این معنا که خروج‌های طولانی تولید توسط مصرف‌کننده قابل‌تحمل است. از سوی دیگر، آمار مربوط به قابلیت اطمینان سیستم‌های قدرت به خاطر تعدد خروج‌هایی که روی مصرف‌کننده‌ها اثرگذار هستند، قابل‌اطمینان نبوده و قابلیت اطمینان شبکه برق US هرساله به‌اندازه 2% کاهش دارد [2و3]. آنچه قابلیت اطمینان را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد، چالش‌های بیشتری را برای زیرساخت‌های سیستم‌های قدرت به وجود می‌آورد، به این خاطر که تقاضا با سرعت بیشتری نسبت به ظرفیت توسعه سیستم در حال افزایش است و یکپارچه‌سازی تولیدات تناوبی نظیر توربین‌های بادی و پنل های فتوولتائیک (PV) نیز در شبکه رو به افزایش است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید