Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم ارتباطات اجتماعی " با موضوع " ابزارهای مدیریت رسانه: دیدگاه مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ابزارهای مدیریت رسانه: دیدگاه مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal on Media Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1012880
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
171 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

چشم انداز رسانه های جمعی انگلستان شرایط جالبی برای درک و بررسی پویش های رقابتی سازمان های رسانه فراهم می آورد. از آنجایی که مشخصه اصلی این صنعت، عدم قطعیت و آشفتگی است، مقاله حاضر به دنبال بررسی فرآیندی است که به واسطه آن سازمان های رسانه استراتژی های خود را تدوین کرده و از ابزارهای مدیریتی برای اجرای این فرآیند استفاده می کنند. در مطالعه حاضر یافته های حاصل از مطالعه پیمایشی مدیران اجرایی رسانه های جمعی انگلستان و دیدگاه آنها در مورد صنعت رسانه در انگلستان، تاثیر محیط رقابتی بر توسعه استراتژی های رسانه، ابزارهای مدیریتی مورد استفاده و میزان رضایت آنها از این ابزارها ارائه شده است. با توجه به یافته های حاصل می توان چنین نتیجه گرفت که رسانه های جمعی انگلستان یک محیط رقابتی و سرشار از آشفتگی بوده و استراتژی رسانه با استفاده از تعدادی از ابزارهای مدیریت رسانه توسعه می یابند که این ابزارها از نظر کمک به مدیران اجرایی جهت مدیریت سازمان رسانه در شرایط نامطمئن و پیچیده درجات مختلفی از موفقیت را به ارمغان می آورند.

1-مقدمه

چشم انداز رسانه های جمعی به سرعت در حال تغییر است. اندازه و شکل آتی آن در میان مدت تا طولانی مدت نامشخص بوده و دورنمای دلهره آوری برای افرادی که مسئول مدیریت شرکت های رسانه های جمعی و توسعه استراتژی هستند، فراهم می آورد. این محیط رقابتی پویا همچنین چالشی واقعی در برابر مدیرانی که عهده دار برنامه ریزی یک استراتژی هستند، قرار می دهد، زیرا مدل های و فعالیت های تجاری موجود از نظر مخاطبان، میزان درآمد و بازده تحت فشار هستند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Media Management

ثبت سفارش جدید