Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " رویکرد استراتژیک جهت مشارکت کارمندان در رسانه های اجتماعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکرد استراتژیک جهت مشارکت کارمندان در رسانه های اجتماعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Corporate Communications: An International Journal
سال انتشار
2014
کد محصول
1012882
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
199 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

هدف- هدف اصلی مقاله حاضر بررسی مزایا و معایب استفاده کارمندان از رسانه های اجتماعی در راستای شهرت و آوازه سازمان بوده و پیشنهاداتی برای یک رویکرد مدیریت استراتژیک ارائه می دهد.

طرح/روش شناسی/رویکرد- یافته های مطالعه حاضر مبتنی بر مرور جامع ادبیات بوده است که به منظور تایید هرچه بیشتر این مطالعه،به چند مثال عملی مهم نیز اشاره شده است.

یافته ها- به واسطه رسانه های اجتماعی، کارکنان سازمان ها با اعمال و گفته های آنلاین خود، به عنوان سفیران قدرتمند برند فعالیت می کنند. این امر مستلزم برخورداری از یک رویکرد مدیریتی استراتژیک جهت استفاده کارمندان از رسانه، شامل پژوهش، دسترسی به اینترنت در محیط کار،  الزام و اجبار از جانب مدیران، تشکیل گروه هایی در رسانه های اجتماعی، اجرای اصول راهنمایی و سیاست ها، آموزش و تعلیم، یکپارچگی و همچنین هدفگذاری و سنجش می باشد. این هشت مرحله مهم، زمینه پیشگیری از مخاطرات و افزایش مزایای حضور کارکنان در وبسایت های اجتماعی را در اختیار متخصصین ارتباطی قرار می دهد.

اصالت/اعتبار- پروژه تحقیقاتی حاضر به سبب معایب موجود در رویکرد مدیریت استفاده کارکنان از رسانه های اجتماعی انجام شده و هشت مرحله استراتژیک مهم برای مدیریت هر چه بهتر مشارکت کارکنان در مذاکرات اجتماعی ارائه می دهد.

-1مقدمه

رسانه های اجتماعی، به عنوان یکی از پیشرفت های مهم زمان معاصر، زندگی خصوصی و حرفه ای افراد را به کلی دگرگون کرده اند. در قرن بیست و یک، رسانه های اجتماعی دیگر نه به عنوان محل عرض اندام مبتدیان، بلکه به عنوان مهمترین چالش متخصصان ارتباط مطرح شده اند.

ارتباط و اهداف

هم در ادبیات پژوهشی به اهمیت استفاده کارکنان از رسانه های اجتماعی در فرآیند مدیریت شهرت و آوازه سازمان ها به کرات اشاره شده است و هم کارورزان و اقدام پژوهان به خوبی به این نکته واقف هستند. در این راستا پیشنهادات متعددی برای نحوه مدیریت مزایا و معایب حضور کارکنان در رسانه های اجتماعی و حمایت از آوازه سازمان ها مطرح شده است، اما این پیشنهادات اکثرا متمرکز بر اقدامات تاکتیکی هستند تا مدیریت استراتژیک… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Social media
Strategic management
Internal communications
Reputation management

ثبت سفارش جدید