Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " ارزیابی ریسک براساس شبکه فازی (F-ANP) در پروژه‌های ساخت و ساز پردیس جدید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی ریسک براساس شبکه فازی (F-ANP) در پروژه‌های ساخت و ساز پردیس جدید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Systems Engineering Procedia
سال انتشار
2011
کد محصول
1012893
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
431 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با توجه به مشخصه‌های مهندسی پروژه پردیس جدید، مقاله از روش F-ANP برای ارزیابی ریسک پروژه مهندسی پردیس جدید با ترکیب ANP و ارزیابی جامع فازی استفاده می‌کند. پروژه مهندسی پردیس جدید جز پروژه‌هایی با ریسک بالا دیده شده است، لذا شواهدی برای کنترل ریسک پروژه مهندسی پردیس جدید ارائه می‌شود.

1-مقدمه

از سال 1999 تا کنون، به منظور تحقق بخشیدن تغییرات آموزش پیشرفته از "آموزش نخبگان" به "آموزش همگانی"، دانشگاه‌های مختلفی ثبت نام را گسترش دادند و تعداد دانشجویان ثبت نام‌شده بیشتر و بیشتری را بدست آوردند. برطبق اطلاعات وب سایت وزارت آموزش و پرورش این آمارها بدست آمد: در سال 1997 دانشگاه ملی با 1 میلیون ورودی، تعداد دانشجویان ثبت نام کرده 3.17 میلیون، در سال 2009، 6.4 میلیون ثبت نام آموزش عالی، تعداد دانشجویان ثبت نام کرده 28.27 میلیون، سال 2010 6.57 میلیون ثبت نام طرح، تعداد دانشجویان ثبت نام کرده هنوز در دسترس نیست. با افزایش تعداد دانشجویان ثبت نام‌کرده دانشگاه با گسترش منطقه پردیس، امکانات آموزشی، امکانات مسکن و تسهیلات و تدارکات، افزایش دانشکده‌ها و دیگر نیازهای فوری مواجهه شد. در سال‌های اخیر، ساخت وساز دانشگاه در نوسان کامل توسعات آموزش پیشرفته، فرصت خوبی را فراهم نمود... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




risk assessment
F-ANP
new campus construction project

ثبت سفارش جدید